Promotion ve finančních službách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Hovorková, Markéta
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:06Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:06Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-22
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82677
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na propagaci a positioning společností poskytujících finanční služby. V první části práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a služeb. V praktické části práce je charakterizována daná společnost a analyzována její pozice na trhu a využívané komunikační nástroje. Výsledky jsou shrnuty v doporučeních na změny v komunikační strategii. cze
dc.format 77 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject propagace cze
dc.subject komunikační nástroje cze
dc.subject positioning cze
dc.subject finanční služby cze
dc.subject marketing eng
dc.subject promotion eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject positioning eng
dc.subject financial services eng
dc.title Promotion ve finančních službách cze
dc.title.alternative Promotion of Financial Services eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused od the promotion ant the positioning of companies providing financial services. There are described theoretical concepts related to the marketing and services in the first part of the thesis. The practical part of the thesis deals with the characterization of the company and analyzes the tools used for communication. The results are summarized in recommendationd for changes in the communication strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Promotion ve finančních službách, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty: Ve svých návrzích neuvádíte žádná doporučení, ani jiné komentáře týkající se přímého marketingu či osobního prodeje. Můžete toto své rozhodnutí zdůvodnit? Z Vašeho výzkumu vyplynul poměrně vysoký význam word-of-mouth marketingu. Jakými způsoby může firma podporovat rozvoj tohoto komunikačního nástroje? Otázky a náměty z rozpravy: Je firma Partners zaměřena i na korporátní klientelu? Rozšiřuje aktuálně společnost Partners poskytované služby? Jakým způsobem společnost provádí personální marketing? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 46931
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet