dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Hovorková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:06Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:06Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82677 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci a positioning společností poskytujících finanční služby. V první části práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a služeb. V praktické části práce je charakterizována daná společnost a analyzována její pozice na trhu a využívané komunikační nástroje. Výsledky jsou shrnuty v doporučeních na změny v komunikační strategii. |
cze |
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
komunikační nástroje |
cze |
dc.subject |
positioning |
cze |
dc.subject |
finanční služby |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
positioning |
eng |
dc.subject |
financial services |
eng |
dc.title |
Promotion ve finančních službách |
cze |
dc.title.alternative |
Promotion of Financial Services |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused od the promotion ant the positioning of companies providing financial services. There are described theoretical concepts related to the marketing and services in the first part of the thesis. The practical part of the thesis deals with the characterization of the company and analyzes the tools used for communication. The results are summarized in recommendationd for changes in the communication strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Promotion ve finančních službách, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty:
Ve svých návrzích neuvádíte žádná doporučení, ani jiné komentáře týkající se přímého marketingu či osobního prodeje. Můžete toto své rozhodnutí zdůvodnit?
Z Vašeho výzkumu vyplynul poměrně vysoký význam word-of-mouth marketingu. Jakými způsoby může firma podporovat rozvoj tohoto komunikačního nástroje?
Otázky a náměty z rozpravy:
Je firma Partners zaměřena i na korporátní klientelu?
Rozšiřuje aktuálně společnost Partners poskytované služby?
Jakým způsobem společnost provádí personální marketing?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
46931 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |