Marketingová strategie při založení nové pobočky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Šolc, Martin
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:04Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:04Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-24
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82669
dc.description.abstract Cílem práce je zpracovat marketingový návrh na rozšíření stávajících služeb, po předchozí analýze výchozí situace zvoleného podniku. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject analýza cze
dc.subject Centrum Walzel cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Ansoffova matice cze
dc.subject prostředí firmy cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject analysis eng
dc.subject Walzel Center eng
dc.subject competition eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject Ansoff matrix eng
dc.subject firm environment eng
dc.title Marketingová strategie při založení nové pobočky cze
dc.title.alternative Marketing strategy when setting up a new branch eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-30
dc.description.abstract-translated The main goal is to develop a marketing proposal for the expansion of existing services, after a previous analysis of the initial situation of the selected company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem Marketingová strategie při založení nové pobočky. Cílem práce bylo zpracovat marketingový návrh na rozšíření stávajících služeb, po předchozí analýze výchozí situace zvoleného podniku. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Může být umělá inteligence využita při návrhu marketingové strategie jaké jsou možnosti a jaká úskalí? Otázka 2.: Jakým vhodným způsobem může být využita umělá inteligence při návrhu marketingové komunikace? Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Navrhujete otevírací den, kde jste se inspiroval, je Váš návrh uskutečnitelný? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 44899
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet