Digitální knihovnaUPCE
 

Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá města

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2024

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je na pomocí fiktivní technologické firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. V první části je popsán vývoj a aktuální situací na trhu chytrých měst, zároveň i kroky potřebné pro vstup na trh. V další části je založen fiktivní projekt nové firmy a provedeny analýzy a vytvořen podnikatelský plán.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

chytré město, strategie, obchodní příležitost, trh, podniky, smart city, strategy, business opportunity, market

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced