Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá města
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2024
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je na pomocí fiktivní technologické firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. V první části je popsán vývoj a aktuální situací na trhu chytrých měst, zároveň i kroky potřebné pro vstup na trh. V další části je založen fiktivní projekt nové firmy a provedeny analýzy a vytvořen podnikatelský plán.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
chytré město, strategie, obchodní příležitost, trh, podniky, smart city, strategy, business opportunity, market