dc.contributor.advisor |
Škoviera, Albín |
|
dc.contributor.author |
Neumanová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:30:30Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:30:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82636 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na využití neurotechnologií v resocializační pedagogice. Cílem teoretické části je vysvětlení základních terminologických pojmů, definice oborů souvisejících s touto interdisciplinární oblastí, vysvětlení funkcí některých částí mozku a centrální nervové soustavy. Dále popis konkrétních neurotechnogických metod, které se využívají k řešení problémů nebo znevýhodnění. Praktická část se zaměřuje na nástin a možnosti využívání neurotechnogických metod v rámci resocializační pedagogiky. Konkrétně dotazníkovým šetřením, rozhovorem, pozorováním a případovou studií. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
resocializační pedagogika |
cze |
dc.subject |
neurotechnologie |
cze |
dc.subject |
biofeedback |
cze |
dc.subject |
neurovědy |
cze |
dc.subject |
smíšený výzkum |
cze |
dc.subject |
resocialization pedagogy |
eng |
dc.subject |
neurotechnology |
eng |
dc.subject |
biofeedback |
eng |
dc.subject |
neuroscience |
eng |
dc.subject |
mixed research |
eng |
dc.title |
Využití neurotechnologií v resocializační pedagogice |
cze |
dc.title.alternative |
The use of neurotechnologies in resocialization pedagogy |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the use of neurotechnologies in resocialization pedagogy. The aim of the theoretical part is to explain the basic terminology, to define the fields related to this interdisciplinary area, to explain the functions of some parts of the brain and the central nervous system, and to describe specific neurological methods used to solve problems or disadvantages. The practical part focuses on the outline and possibilities of using neurological methods in the context of resocialization pedagogy. Specifically through questionnaire survey, interview, observation and case study. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila téma, metody a výsledky své závěrečné práce a odpověděla na otázky z dotazníků a členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
46546 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |