Využití neurotechnologií v resocializační pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škoviera, Albín
dc.contributor.author Neumanová, Klára
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:30:30Z
dc.date.available 2024-06-05T09:30:30Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82636
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na využití neurotechnologií v resocializační pedagogice. Cílem teoretické části je vysvětlení základních terminologických pojmů, definice oborů souvisejících s touto interdisciplinární oblastí, vysvětlení funkcí některých částí mozku a centrální nervové soustavy. Dále popis konkrétních neurotechnogických metod, které se využívají k řešení problémů nebo znevýhodnění. Praktická část se zaměřuje na nástin a možnosti využívání neurotechnogických metod v rámci resocializační pedagogiky. Konkrétně dotazníkovým šetřením, rozhovorem, pozorováním a případovou studií. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject resocializační pedagogika cze
dc.subject neurotechnologie cze
dc.subject biofeedback cze
dc.subject neurovědy cze
dc.subject smíšený výzkum cze
dc.subject resocialization pedagogy eng
dc.subject neurotechnology eng
dc.subject biofeedback eng
dc.subject neuroscience eng
dc.subject mixed research eng
dc.title Využití neurotechnologií v resocializační pedagogice cze
dc.title.alternative The use of neurotechnologies in resocialization pedagogy eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the use of neurotechnologies in resocialization pedagogy. The aim of the theoretical part is to explain the basic terminology, to define the fields related to this interdisciplinary area, to explain the functions of some parts of the brain and the central nervous system, and to describe specific neurological methods used to solve problems or disadvantages. The practical part focuses on the outline and possibilities of using neurological methods in the context of resocialization pedagogy. Specifically through questionnaire survey, interview, observation and case study. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Studentka představila téma, metody a výsledky své závěrečné práce a odpověděla na otázky z dotazníků a členů komise. cze
dc.identifier.stag 46546
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account