APLIKACE NARATIVNÍHO PŘÍSTUPU A KONCEPTU NENÁSILNÉ KOMUNIKACE M. ROSENBERGA V RESOCIALIZAČNÍM PROCESU

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ďatko, Ilona
dc.contributor.author Bazgerová, Monika
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:30:27Z
dc.date.available 2024-06-05T09:30:27Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82629
dc.description.abstract Obsahem této práce je zapojení konceptu nenásilné komunikace M.Rosenberga a využití práce s narativem do probační práce s odsouzenými osobami (dohledovými klienty Probační a mediační služby). Autorka je přesvědčena, že oba tyto prvky v sobě mají potenciál k pozitivní změně u odsouzených, mohou vést ke zvýšení jejich prosociálních dovedností, a tedy dobře sloužit jako nástroje resocializace. Pro tento účel vytvořila tematické pracovní listy pro probační úředníky pro přímou práci s klienty (pro vedení dialogu), přičemž základ pracovních listů tvoří narativ v různých podobách. Pro tvorbu pracovních listů využila arteterapeutických technik, logoterapeutického pohledu a konceptu nenásilné komunikace. cze
dc.format 93 s., 8 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject RESOCIALIZACE cze
dc.subject NENÁSILNÁ KOMUNIKACE cze
dc.subject NARATIV cze
dc.subject PROBACE cze
dc.subject ROZHOVOR cze
dc.subject PRACOVNÍ LISTY cze
dc.subject RESOCIALIZATION eng
dc.subject NON-VIOLENT COMMUNICATION eng
dc.subject NARRATIVE eng
dc.subject PROBATION eng
dc.subject INTERVIEW eng
dc.subject WORKSHEETS eng
dc.title APLIKACE NARATIVNÍHO PŘÍSTUPU A KONCEPTU NENÁSILNÉ KOMUNIKACE M. ROSENBERGA V RESOCIALIZAČNÍM PROCESU cze
dc.title.alternative APPLICATION OF THE NARRATIVE APPROACH AND THE CONCEPT OF NONVIOLENT COMMUNICATION BY M. ROSENBERG IN THE RESOCIALIZATION PROCESS eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The content of this work is the involvement of the concept of non-violent communication by M. Rosenberg and the use of narrative work in probation work with convicted persons (supervision clients of the Probation and Mediation Service). The author is convinced that both of these elements have the potential for positive change in convicts, can lead to an increase in their prosocial skills, and thus serve well as tools for resocialization. For this purpose, she created thematic worksheets for probation officers to work directly with clients (to conduct a dialogue), while the basis of the worksheets is narrative in various forms. She used art therapy techniques, a logotherapy perspective and the concept of nonviolent communication to create worksheets. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Studentka obhájila s odbornou znalostí a pečlivostí závěrečnou práci. Zodpověděla všechny otázky z posudků a zapojila se do diskuze. cze
dc.identifier.stag 46532
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet