dc.contributor.advisor |
Ďatko, Ilona |
|
dc.contributor.author |
Bazgerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:30:27Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:30:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82629 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem této práce je zapojení konceptu nenásilné komunikace M.Rosenberga a využití práce s narativem do probační práce s odsouzenými osobami (dohledovými klienty Probační a mediační služby). Autorka je přesvědčena, že oba tyto prvky v sobě mají potenciál k pozitivní změně u odsouzených, mohou vést ke zvýšení jejich prosociálních dovedností, a tedy dobře sloužit jako nástroje resocializace. Pro tento účel vytvořila tematické pracovní listy pro probační úředníky pro přímou práci s klienty (pro vedení dialogu), přičemž základ pracovních listů tvoří narativ v různých podobách. Pro tvorbu pracovních listů využila arteterapeutických technik, logoterapeutického pohledu a konceptu nenásilné komunikace. |
cze |
dc.format |
93 s., 8 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
RESOCIALIZACE |
cze |
dc.subject |
NENÁSILNÁ KOMUNIKACE |
cze |
dc.subject |
NARATIV |
cze |
dc.subject |
PROBACE |
cze |
dc.subject |
ROZHOVOR |
cze |
dc.subject |
PRACOVNÍ LISTY |
cze |
dc.subject |
RESOCIALIZATION |
eng |
dc.subject |
NON-VIOLENT COMMUNICATION |
eng |
dc.subject |
NARRATIVE |
eng |
dc.subject |
PROBATION |
eng |
dc.subject |
INTERVIEW |
eng |
dc.subject |
WORKSHEETS |
eng |
dc.title |
APLIKACE NARATIVNÍHO PŘÍSTUPU A KONCEPTU NENÁSILNÉ KOMUNIKACE M. ROSENBERGA V RESOCIALIZAČNÍM PROCESU |
cze |
dc.title.alternative |
APPLICATION OF THE NARRATIVE APPROACH AND THE CONCEPT OF NONVIOLENT COMMUNICATION BY M. ROSENBERG IN THE RESOCIALIZATION PROCESS |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this work is the involvement of the concept of non-violent communication by M. Rosenberg and the use of narrative work in probation work with convicted persons (supervision clients of the Probation and Mediation Service). The author is convinced that both of these elements have the potential for positive change in convicts, can lead to an increase in their prosocial skills, and thus serve well as tools for resocialization. For this purpose, she created thematic worksheets for probation officers to work directly with clients (to conduct a dialogue), while the basis of the worksheets is narrative in various forms. She used art therapy techniques, a logotherapy perspective and the concept of nonviolent communication to create worksheets. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhájila s odbornou znalostí a pečlivostí závěrečnou práci. Zodpověděla všechny otázky z posudků a zapojila se do diskuze. |
cze |
dc.identifier.stag |
46532 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |