dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
|
dc.contributor.author |
Formáčková, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:57:15Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:57:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2022-08-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82509 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku třídního kolektivu a klimatu a jejich vlivu na žáka a zároveň uvést možnosti jejich formování pomocí různých technik. Teoretická část práce se zaměřuje vymezení problematiky klimatu třídy a charakteristiku třídního kolektivu jako sociální skupiny. Představuje aktéry klimatu a jejich pohledy na něj a způsoby, jakým ho ovlivňují. Praktická část je založena na analýze rozhovorů s členy učitelského sboru působícími na základní škole. Rozhovory jsou zaměřeny především na praktické zkušenosti informantů s problematikou třídního kolektivu, používané metody práce na zlepšování klimatu a prevence problémů v kolektivu. |
cze |
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
třídní kolektiv |
cze |
dc.subject |
třídní klima |
cze |
dc.subject |
socializace |
cze |
dc.subject |
poradenský systém |
cze |
dc.subject |
prevence rizikového chování |
cze |
dc.subject |
classroom collective |
eng |
dc.subject |
classroom climate |
eng |
dc.subject |
socialisation |
eng |
dc.subject |
guidance system |
eng |
dc.subject |
prevention of risky behaviour |
eng |
dc.title |
Třídní kolektiv a klima školního prostředí a jejich vliv na žáka |
cze |
dc.title.alternative |
The classroom collective and the climate of the school environment and their influence on the pupil |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2024-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to introduce the topic of classroom collective and classroom climate and their influence on the student, as well as to present the possibilities of shaping them using different techniques. The theoretical part of the thesis focuses on defining the issue of classroom climate and the characteristics of the classroom collective as a social group. It introduces the actors of the climate and their perspectives on it and the ways in which they influence it. The practical part is based on the analysis of interviews with members of the teaching staff working in a primary school. The interviews focus mainly on the informants' practical experience with the problems of the classroom collective, the methods used to improve the climate and to prevent problems in the collective. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě připravená.
Představila cíle práce, metodologie i výsledky práce.. Odpověděla na všechny otázky členů komise. Obhajoba proběhla řádně. |
cze |
dc.identifier.stag |
43607 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |