dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Godárová, Vanessa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:57:07Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:57:07Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82503 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis deals with the digital competence of teachers in a basic school (primary and lower-secondary). In the theoretical part, the characteristics of a teacher are defined from a general point of view together with the competences of a teacher. Furthermore, the terms are put into the context of English language teaching and together, they are described from the historical, curricular, and strategic points of view. Finally, in the last section of the theoretical part, the possible ways of using digital technology in English lessons are described in more detail. The empirical part of this thesis describes research conducted with three secondary school teachers. This research works with data collected with the use of group interview and subsequent observations. The research observes subjective attitudes towards digital technologies in English lessons and the level of digital competence of designated teachers. |
eng |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
kompetence učitele |
cze |
dc.subject |
digitální kompetence |
cze |
dc.subject |
technologie ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
English teacher |
eng |
dc.subject |
teacher competences |
eng |
dc.subject |
digital competence |
eng |
dc.subject |
ICT in English teaching |
eng |
dc.title |
Digital competence of English language teachers |
eng |
dc.title.alternative |
Digitální kompetence učitelů anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2024-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce pojednává o digitální kompetenci učitelů na základní škole (na prvním I druhém stupni). V teoretické části je nejprve všeobecně definována a popsána osobnost učitele spolu s jeho kompetencemi. Dále jsou definované pojmy zasazeny do kontextu výuky anglického jazyka, který je spolu s digitální kompetencí učitele popsán z hlediska historie a dále kurikulárních a strategických dokumentů. V poslední části teoretického úseku práce jsou pak detailněji popsány možné způsoby používání digitálních technologií v hodinách anglického jazyka. Praktická část této práce zpracovává výzkum provedený se třemi učiteli základní školy. Tento výzkum se opírá o data získaná ze skupinového rozhovoru a následných observací. Výzkum se zabývá postoji k digitálním technologiím a následně úrovní digitální kompetence těchto učitelů. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou DP a vyjádřila se ke komentářům uvedeným v posudcích.
Komise se shodla na navrhovaném hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
45598 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |