Analýza rizik e-shopu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Máchová, Renáta
dc.contributor.author Pázler, Jiří
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:56:24Z
dc.date.available 2024-02-06T09:56:24Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2023-04-13
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82477
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu rizik vybraného e-shopu a navrhnutí opatření k eliminaci, či snížení těchto rizik. Obsahem je úvod do problematiky rizika a přístupu k němu. Rizika jsou brána z prodejního pohledu a k jejich odhalení slouží jednotlivé složky marketingového mixu 4P, na základě kterého jsou také navrhnuta opatření. cze
dc.format 49 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza rizik cze
dc.subject riziko cze
dc.subject marketingový mix 4P cze
dc.subject marketing cze
dc.subject e-shop cze
dc.subject internetový obchod cze
dc.subject risk analysis eng
dc.subject risk eng
dc.subject marketing mix 4P eng
dc.subject marketing eng
dc.subject e-shop eng
dc.subject ecommerce store eng
dc.title Analýza rizik e-shopu cze
dc.title.alternative Risk analysis of e-shop eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-01-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the risk analysis of the selected e-shop and proposing measures to eliminate or reduce these risks. The content is an introduction to the issue of risk and the approach to it. Risks are taken from a sales point of view, and individual components of the 4P marketing mix are used to detect them, on the basis of which measures are also proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP Analýza rizik e-shopu Otázky vedoucího BP: U rizika s označením č. 10 uvádíte, že by se společnost měla zaměřit na videoformát reklam, který se jí osvědčil. Čím máte podloženo, že se videoformát reklam osvědčil? Otázky a připomínky komise: Máte v DP uvedeny rizika související s cenou a distribucí? Student otázky zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 45090
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet