Jednotný vizuální styl pro firmu Flavo
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2024
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Výstup této bakalářské práce směřuje k vytvoření nového logo manuálu a jednotného vizuálního stylu pro firmu Flavo, ve které se zaměřují na pokládky podlah, úpravy interiérů a renovace schodišť. Konečný výsledek této práce má být nové logo, merkantilní tiskoviny, propagační materiály a celkově, jak se bude firma prezentovat jak stálým, tak i nově příchozím zákazníkům.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Multimédia ve firemní praxi
Studijní program
Aplikovaná informatika
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
jednotný vizuální styl, tiskoviny, grafický design, grafika, logo manuál, logo, barevnost, písmo, unified visual style, press kits, graphic design, graphic, logo manual, logo, typology of colours, fonts