Teaching pronunciation - Attitudes of Teachers and Learners

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Hrubešová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:52:04Z
dc.date.available 2023-09-12T12:52:04Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82181
dc.description.abstract This diploma thesis is focused on the attitudes of teachers and learners towards pronunciation in English. In the theoretical part, the historical perspective on teaching pronunciation is introduced, and then followed by the contemporary perspective on teaching pronunciation, which is based on the relevant curricular documents. Furthermore, an overview of basic terminology relevant to pronunciation is introduced and discussed in relation to teaching pronunciation. Lastly, the period of the young learner is discussed. The practical part focuses on the description of case study which aims to find out what are the attitudes of teachers and learners towards teaching pronunciation. eng
dc.format 81 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject pronunciation eng
dc.subject early school age eng
dc.subject attitude eng
dc.subject teaching pronunciation eng
dc.subject linguistic competence eng
dc.subject elementary school eng
dc.subject výslovnost cze
dc.subject mladší školní věk cze
dc.subject postoj cze
dc.subject vyučování výslovnosti cze
dc.subject lingvistická kompetence cze
dc.subject základní škola cze
dc.title Teaching pronunciation - Attitudes of Teachers and Learners eng
dc.title.alternative Výuka výslovnosti - postoje učitelů a žáků cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2023-08-30
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce pojednává o postojích učitelů a žáků k výuce výslovnosti v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je představen historický pohled na výuku výslovnosti a následně současný pohled na tuto výuku, který vychází z příslušných kurikulárních dokumentů. Dále je představen a diskutován přehled základní terminologie relevantní k výslovnosti, která je následně diskutována ve vztahu k výuce. Teoretickou část práce uzavírá obecné vymezení období mladšího školního věku. Praktická část diplomové práce je zaměřena na popis případové studie, jejímž cílem je zjistit, jaké jsou postoje učitelů a žáků k výuce výslovnosti. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Studentka představila osnovu své DP a vyjádřila se poměrně uspokojivě k hodnocením vyjádřených v posudcích. Bohužel vzhledem k metodologickým nepřesnostem, které nebylo možné v průběhu obhajoby odstranit se komise shodla na uvedeném hodnocení. cze
dc.identifier.stag 45600
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account