Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Novotná, Soňa
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:51:57Z
dc.date.available 2023-09-12T12:51:57Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82175
dc.description.abstract This thesis focuses on developing sociolinguistic competence in upper secondary learners in the EFL classroom. The theoretical part deals with the definition of sociolinguistic competence, its individual components, as well as the specifics of teaching upper secondary learners. The practical part aims to explore methods for developing sociolinguistic competence by introducing two sets of activities for the EFL classroom - one set focused on register, and the other on dialect, accent and cultural notions of politeness. These activities are designed based on the knowledge from the theoretical part. eng
dc.format 114 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociolingvistická kompetence cze
dc.subject žáci střední školy cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject plánování hodin cze
dc.subject sociolinguistic competence eng
dc.subject upper secondary learners eng
dc.subject ELT eng
dc.subject lesson planning eng
dc.title Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners eng
dc.title.alternative Rozvoj sociolingvistické kompetence v anglickém jazyce u žáků střední školy cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2023-08-29
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj sociolingvistické kompetence v anglickém jazyce u žáků střední školy. Teoretická část obsahuje definici sociolingvistické kompetence, její jednotlivé komponenty, a také specifika výuky žáků této věkové skupiny. Cílem praktické části je představit dva soubory aktivit zaměřené na rozvoj sociolingvistické kompetence ve výuce anglického jazyka - první set je zaměřený na psaní formálního textu, a druhý na dialekt, akcent a různé pojetí zdvořilostních norem v odlišných kulturách. Tyto aktivity byly navrženy s použitím vědomostí představených v teoretické části. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na komentáře a dotazy vznesené v posudcích. Komise se shodla na hodnocení A. cze
dc.identifier.stag 45590
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet