Založení start-up firmy v oboru malířských prací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Doležal, Jan
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.available 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82106
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na založení start-upové společnosti v oblasti malířských prací. První část této diplomové práce je zaměřena na základní pojmy o podniku, podnikání a podnikatelském plánu. Další část této práce se zabývá marketingovou a cenovou strategií, personálním plánem a finančním plánem. Cílem práce je vypracovat postup komplexního uvedení firmy na trh. Počínaje jejím založením, uvedením na trh, náboru zaměstnanců, zavedením ekonomického systému, tvorbě marketingové strategie, nastavením podnikové struktury a následně stanovení procesů ve firmě. cze
dc.format 74 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject start-up cze
dc.subject malířské práce cze
dc.subject vstup na trh cze
dc.subject podnikatelská činnost cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject potenciál cze
dc.subject start-up eng
dc.subject painting work eng
dc.subject market entry eng
dc.subject entrepreneurial activity eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject potential eng
dc.title Založení start-up firmy v oboru malířských prací cze
dc.title.alternative Establishment of a start-up company in the field of painting work eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Honková, Irena
dc.date.accepted 2023-08-28
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the establishment of a start-up company in the field of painting works. The first part of this thesis is focused on the basic concepts of the company, entrepreneurship, and business plan. Another part of this work deals with marketing and pricing strategy, personnel plan and financial plan. The goal of the thesis is to develop a procedure for a comprehensive introduction of the company to the market. Starting with its establishment, launch on the market, recruitment of employees, introduction of the economic system, creation of a marketing strategy, setting up the corporate structure and then determining the processes in the company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své DP Založení start-up firmy v oboru malířských prací Otázky vedoucího DP: 1. Nakolik se ve Vašem podnikání vyplatí předzásobení? (tzn. jaký je vývoj cen, doba spotřeby barev, velikost akčních slev a množstevních slev). 2. Zvažoval jste v rámci rozjezdu svého podnikání využití portálů na zajištění zakázek typu nejremeslnici.cz apod.? Bylo by to pro Vás přínosem? Otázky oponenta DP: 1. V práci uvádíte, že se chcete regionálně zaměřit na Pardubicko. Zvažoval jste i působení v Praze vzhledem k relativní blízkosti a předpokladu vyšší cenové hladiny malířských služeb? 2. Budete vyvíjet snahu získat větší zakázky oslovováním developerů? Otázky a připomínky komise: 1. Když kalkulujete cenu nátěru, v jakých je to jednotkách? Je potřeba tuto informaci uvést také v práci. 2. Proč jste si vybral s.r.o. jako formu podnikání? 3. Jakým způsobem byste ohodnotil své zaměstnance? 4. S jakým strojem kalkulujete? Upřesněte. Student na otázky reagoval, hodnocení komise zohledňuje připomínky. cze
dc.identifier.stag 44885
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account