Marketingová strategie nadačního fondu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Maurerová, Iveta
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.available 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82105
dc.description.abstract Tato diplomová práce na téma "Marketingová strategie nadačního fondu" se zabývá činností neziskových organizací a jejich metodami a principy. V teoretické části jsou definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovou strategií, dozvíte se, jak jsou nadační fondy financovány, co vše obnáší jejich vznik, jeho orgány, formy PR v neziskových organizacích, cílové skupiny, či konkurenční prostředí. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí konkrétního nadačního fondu, analýzu potřeb a preferencí klientů a formulace závěrů a doporučení pro optimalizaci marketingové strategie. Cílem této práce je provedení strategické analýzy a posouzení marketingové strategie vybraného nadačního fondu. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadační fondy cze
dc.subject neziskové organizace cze
dc.subject dotace cze
dc.subject klienti cze
dc.subject foundation funds eng
dc.subject non-profit organizations eng
dc.subject subsidy eng
dc.subject clients eng
dc.title Marketingová strategie nadačního fondu cze
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Endowment Fund eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina
dc.date.accepted 2023-08-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis on the topic "Marketing strategy of an endowment fund" deals with the activities of non-profit organizations and their methods and principles. In the theoretical part, I define important concepts related to marketing and marketing strategy, you will learn how foundation funds are financed, what their creation entails, its bodies, forms of PR in non-profit organizations, target groups, and the competitive environment. The analytical part contains an analysis of the marketing environment of a specific endowment fund, an analysis of client needs and preferences, and the formulation of conclusions and recommendations for optimizing the marketing strategy. The aim of this work is to carry out a strategic analysis and assess the marketing strategy of the selected foundation fund. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Marketingová strategie nadačního fondu Otázky vedoucího DP: 1. Na str. 40 v posledním odstavci uvádíte tento text: Některé spolupráce pro danou organizaci mohou být přínosné, tento přínos však pro jinou konkurenční organizaci může být škodlivý. Pak chce tedy organizace dosáhnout jen vlastního prospěchu. V konkurenci se také může uvádět pojem partnerství. Pak tedy organizace participují stejný zájem, nemusí mít ale stejné cíle. Můžete přiblížit obsah tohoto textu, případně uvést konkrétní příklady? 2. Měla pandemie covid-19 vliv na chod Vašeho nadačního fondu? Otázky oponenta DP: 1. Autorka by měla uvést, jaká strategie plynoucí ze SWOT analýzy (SO, ST, WO či WT) může být pro zkoumaný nadační fond v tuto chvíli nejdůležitější a porovnat ji se stávající marketingovou strategií. 2. Jaké příležitosti a hrozby vyplývají z Porterovy analýzy pěti sil? Autorka by měla uvést, proč tyto informace nezapracovala do SWOT analýzy. Otázky a připomínky komise: 1. Jaká je Vaše stávající marketingová strategie? Jak byste ji charakterizovala? Studentka na otázky částečně reagovala, hodnocení komise se ztotožňuje se známkou oponenta práce. cze
dc.identifier.stag 44884
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet