Návrh marketingové strategie vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Hurtová, Mariana
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:50:56Z
dc.date.available 2023-09-12T12:50:56Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-06-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82103
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. Cíl práce je zaměřen na analýzu stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu na českém trhu. Teoretická část, která se nachází v první části práce, je složena z marketingu služeb, marketingového řízení a marketingových strategií. Analýza stávajících poskytovatelů a zákazníků se nachází v druhé části práce, ve které se nachází i návrhy na zlepšení. cze
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketing služeb cze
dc.subject strategie cze
dc.subject Porterův model pěti sil cze
dc.subject PESTE analýza cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject service marketing eng
dc.subject strategy eng
dc.subject Porter's five forces model eng
dc.subject PESTE analysis eng
dc.title Návrh marketingové strategie vybraného podniku cze
dc.title.alternative Proposal of marketing strategy of selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mlázovský, Martin
dc.date.accepted 2023-08-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The aim of the thesis is focused on the analysis of existing ticketing service providers on the Czech market. The theoretical part, which is in the first part of the thesis, is composed of service marketing, marketing management and marketing strategies. The analysis of existing providers and customers is found in the second part of the work, which also includes suggestions for improvement. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Návrh marketingové strategie vybraného podniku, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Při obhajobě autorka může upřesnit a dokončit výpočty tržního potenciálu, nasycenosti trhu a relativních tržních podílů. Ve svých doporučeních navrhujete mírné zvýšení ceny, můžete uvést konkrétní navrhovanou výši ceny za hlavní produkt podniku (v nejčastěji poskytované konfiguraci)? Otázky a náměty z rozpravy: Jaký je majetkoprávní vztah DeepVision a Enigoo, popř. dalších spřízněných společností? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44817
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet