Jednotný vizuální styl cukrárny Na Výsluní
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2023
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na základy tvorby jednotného vizuálního stylu podniku a provázání jeho vizuální stránky s marketingem. Sledovaným subjektem je cukrárna, pro niž byl jako výsledek bakalářské práce vypracován logomanuál s ukázkami použití.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Multimédia ve firemní praxi
Studijní program
Aplikovaná informatika
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
jednotný vizuální styl, cukrárna, propagace, grafický design, logomanuál, corporate design, confectioner's shop, promotion, graphic design, brand style guide