dc.contributor.advisor |
Kleprlík, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Galuszka, Denis
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:00:44Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81809 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá autobusovou dopravou v obci Trojanovice. Po popisu Trojanovic následuje analýza dat o využívání veřejné dopravy z jednotlivých linek obsluhujících Trojanovice. Analýza se zaměřuje především na počty cestujících, jejich destinace a zařazení do tarifních kategorií. Součástí analytické části je i analýza počtu spojů jednotlivých linek, denní doby, ve které jsou vedeny, a jejich provázanost s dalšími linkami, které zajišťují dopravní obslužnost v okolí. Dále jsou představeny návrhy na racionalizaci autobusové dopravy v Trojanovicích. Navrhovaná racionalizace spočívá především v úpravě počtu vypravovaných spojů a ve změnách časových poloh jednotlivých spojů tak, aby byly vytvořeny přestupní vazby. Všechny návrhy jsou také zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autobusová doprava |
cze |
dc.subject |
jízdní řád |
cze |
dc.subject |
přestupní vazby |
cze |
dc.subject |
Trojanovice |
cze |
dc.subject |
bus transport |
eng |
dc.subject |
timetable |
eng |
dc.subject |
transfer |
eng |
dc.subject |
Trojanovice |
eng |
dc.title |
Racionalizace autobusové dopravy v Trojanovicích a okolí |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalization of bus transport in Trojanovice and its surroundings |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with bus transport in the village Trojanovice. A simple description of Trojanovice is followed by an analysis of data on the use of public transport gathered from individual lines serving Trojanovice. The analysis focuses mainly on the number of passengers, their destinations, and classification into tariff categories. Another part of the first chapter also contains an analysis of the number the of connections of the individual lines, the time of day in which they are run, and their interconnection with other lines ensuring transport accessibility of the surroundings. The second chapter presents proposals for the rationalization of bus transport in Trojanovice. The proposed rationalization consists mainly of changing the time positions of the individual connections to create transfer links, and of adjusting the number of dispatched connections. In the third chapter, all proposals are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Student dokázal svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
46649 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |