dc.contributor.advisor |
Ouředníček, Jan |
|
dc.contributor.author |
Čadský, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:00:35Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:00:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81801 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je identifikace a shrnutí nedostatků stávajících řešení spouštění a ukončování výstrahy na úrovňových přejezdech v rámci železniční sítě Správy Železnic v ČR. Následné vytvoření systémového návrhu řešení identifikovaných problémů v rámci stávajících principů řízení výstrahy přejezdu, ale i uvažování ostatních zabezpečovacích systémů, jako je zaváděný systém ETCS. V souvislosti s tím se práce zaměřuje na simulace a vyhodnocení navrhovaných řešení s využitím programu Matlab Simulink. |
cze |
dc.format |
80 s., 3 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přejezdová zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
vyrovnání přibližovací doby |
cze |
dc.subject |
minimální doba bez výstrahy na železničním přejezdu |
cze |
dc.subject |
ERTMS/ETCS |
cze |
dc.subject |
railway crossing signalling |
eng |
dc.subject |
optimalization of approach time |
eng |
dc.subject |
minimum time without warning at the level crossing |
eng |
dc.subject |
ERTMS/ETCS |
eng |
dc.title |
Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení |
cze |
dc.title.alternative |
Modifications design of principles of level crossing warning activation and deactivation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mrmus, Pavol |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis aims to identify and summarize the shortcomings of the current solutions for the warning activation and deactivation of the level crossings on the railway infrastructure network of Správa Železnic in the Czech Republic. System design, solving the identified shortcomings, follows. The System design respects both existing principles of level crossing as much as possible and other railway signalling systems - typically currently implemented ETCS. The proposed System design is partially realized and evaluated in Simulation model implemented in Matlab Simulink software. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrická trakce a elektromobilita |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technika |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval svoji diplomovou práci Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení.
Následně byly čteny posudky oponenta a vedoucího práce.
Student odpověděl na otázky položené oponentem.
Ladislav Mlynařík položil otázku na zrychlení vlaku. |
cze |
dc.identifier.stag |
46644 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |