Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ouředníček, Jan
dc.contributor.author Čadský, Miroslav
dc.date.accessioned 2023-08-15T08:00:35Z
dc.date.available 2023-08-15T08:00:35Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-16
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81801
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je identifikace a shrnutí nedostatků stávajících řešení spouštění a ukončování výstrahy na úrovňových přejezdech v rámci železniční sítě Správy Železnic v ČR. Následné vytvoření systémového návrhu řešení identifikovaných problémů v rámci stávajících principů řízení výstrahy přejezdu, ale i uvažování ostatních zabezpečovacích systémů, jako je zaváděný systém ETCS. V souvislosti s tím se práce zaměřuje na simulace a vyhodnocení navrhovaných řešení s využitím programu Matlab Simulink. cze
dc.format 80 s., 3 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject přejezdová zabezpečovací zařízení cze
dc.subject vyrovnání přibližovací doby cze
dc.subject minimální doba bez výstrahy na železničním přejezdu cze
dc.subject ERTMS/ETCS cze
dc.subject railway crossing signalling eng
dc.subject optimalization of approach time eng
dc.subject minimum time without warning at the level crossing eng
dc.subject ERTMS/ETCS eng
dc.title Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení cze
dc.title.alternative Modifications design of principles of level crossing warning activation and deactivation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mrmus, Pavol
dc.date.accepted 2023-06-05
dc.description.abstract-translated This master's thesis aims to identify and summarize the shortcomings of the current solutions for the warning activation and deactivation of the level crossings on the railway infrastructure network of Správa Železnic in the Czech Republic. System design, solving the identified shortcomings, follows. The System design respects both existing principles of level crossing as much as possible and other railway signalling systems - typically currently implemented ETCS. The proposed System design is partially realized and evaluated in Simulation model implemented in Matlab Simulink software. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Elektrická trakce a elektromobilita cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technika cze
dc.description.defence Student prezentoval svoji diplomovou práci Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení. Následně byly čteny posudky oponenta a vedoucího práce. Student odpověděl na otázky položené oponentem. Ladislav Mlynařík položil otázku na zrychlení vlaku. cze
dc.identifier.stag 46644
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet