dc.contributor.advisor |
Becková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Štursová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:00:14Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:00:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81783 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti SVAN Chrudim s.r.o. Zabývá se teoretickým vymezením marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v rámci marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace společnosti SVAN Chrudim s.r.o., analýzu marketingového mixu této společnosti a vyžití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále práce identifikuje cílovou skupinu a konkurenci společnosti na českém trhu. Ve třetí části jsou navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace, dále jsou zde specifikovány návrhy na komunikační kampaň společnosti. V poslední části práce jsou návrhy komunikační kampaně zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
80 s., 7 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
on-line marketing |
cze |
dc.subject |
přípojná vozidla |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
on-line marketing |
eng |
dc.subject |
trailers |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace SVAN Chrudim s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of SVAN Chrudim s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Štěrbová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2023-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the marketing communication of SVAN Chrudim s.r.o. It covers the theoretical definition of marketing, the marketing mix, and individual tools of marketing communication used in a marketing campaign. The second part of the thesis focuses on the current state of marketing communication at SVAN Chrudim s.r.o. This section includes an analysis of the company's marketing mix and the use of individual marketing communication tools. Additionally, the thesis identifies the company's target group and competition within the Czech market. In the third part, measures are proposed to improve marketing communication, along with proposals for the company's communication campaign. Finally, the last part of the thesis evaluates the proposed communication campaign. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
46752 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |