Marketingová komunikace SVAN Chrudim s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Becková, Helena
dc.contributor.author Štursová, Tereza
dc.date.accessioned 2023-08-15T08:00:14Z
dc.date.available 2023-08-15T08:00:14Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-12
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81783
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti SVAN Chrudim s.r.o. Zabývá se teoretickým vymezením marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v rámci marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace společnosti SVAN Chrudim s.r.o., analýzu marketingového mixu této společnosti a vyžití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále práce identifikuje cílovou skupinu a konkurenci společnosti na českém trhu. Ve třetí části jsou navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace, dále jsou zde specifikovány návrhy na komunikační kampaň společnosti. V poslední části práce jsou návrhy komunikační kampaně zhodnoceny. cze
dc.format 80 s., 7 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject on-line marketing cze
dc.subject přípojná vozidla cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject on-line marketing eng
dc.subject trailers eng
dc.title Marketingová komunikace SVAN Chrudim s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing communication of SVAN Chrudim s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Štěrbová, Soňa
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the marketing communication of SVAN Chrudim s.r.o. It covers the theoretical definition of marketing, the marketing mix, and individual tools of marketing communication used in a marketing campaign. The second part of the thesis focuses on the current state of marketing communication at SVAN Chrudim s.r.o. This section includes an analysis of the company's marketing mix and the use of individual marketing communication tools. Additionally, the thesis identifies the company's target group and competition within the Czech market. In the third part, measures are proposed to improve marketing communication, along with proposals for the company's communication campaign. Finally, the last part of the thesis evaluates the proposed communication campaign. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 46752
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet