dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Parlagi, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:59:53Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:59:53Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81737 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá on-line marketingovou komunikací Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. V první kapitole je teoreticky vymezena problematika on-line marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je provedena analýza stávající on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera, analýza cílové skupiny a benchmarking s vybranými vysokými školami. Ve třetí kapitole je navrženo opatření pro zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. Tato bakalářská práce je zpracovávána ve spolupráci s Oddělením pro vnitřní záležitosti a propagaci Dopravní fakulty Jana Pernera. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
on-line marketing |
cze |
dc.subject |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.subject |
uchazeči o studium |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
on-line marketing |
eng |
dc.subject |
Faculty of Transport Engineering |
eng |
dc.subject |
study applicant |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.title |
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium |
cze |
dc.title.alternative |
On-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to study applicants |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for studies. In the first chapter the theoretical definition of the problem is of on-line marketing communication. In the second chapter, an analysis of the existing on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering, an analysis of the target group and benchmarking with selected universities is carried out. The third chapter proposes measures to improve the on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for studies. This bachelor thesis is prepared in cooperation with the Department of Internal Affairs and Promotion of the Faculty of Transport Engineering. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management a marketing |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
46797 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |