On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chocholáč, Jan
dc.contributor.author Parlagi, Natálie
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:59:53Z
dc.date.available 2023-08-15T07:59:53Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81737
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá on-line marketingovou komunikací Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. V první kapitole je teoreticky vymezena problematika on-line marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je provedena analýza stávající on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera, analýza cílové skupiny a benchmarking s vybranými vysokými školami. Ve třetí kapitole je navrženo opatření pro zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. Tato bakalářská práce je zpracovávána ve spolupráci s Oddělením pro vnitřní záležitosti a propagaci Dopravní fakulty Jana Pernera. cze
dc.format 67 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject on-line marketing cze
dc.subject Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.subject uchazeči o studium cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject on-line marketing eng
dc.subject Faculty of Transport Engineering eng
dc.subject study applicant eng
dc.subject social networks eng
dc.title On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium cze
dc.title.alternative On-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to study applicants eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for studies. In the first chapter the theoretical definition of the problem is of on-line marketing communication. In the second chapter, an analysis of the existing on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering, an analysis of the target group and benchmarking with selected universities is carried out. The third chapter proposes measures to improve the on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for studies. This bachelor thesis is prepared in cooperation with the Department of Internal Affairs and Promotion of the Faculty of Transport Engineering. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management a marketing cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 46797
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account