dc.contributor.advisor |
Moravcová, Markéta |
|
dc.contributor.author |
Lukšíková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:59:45Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:59:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81723 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání a adaptačního procesu porodních asistentek. Práce je rozdělena na teoretickou a průzkumnou část. Teoretická část se zaměřuje na to, kdo je porodní asistentka. Dále popisuje historii vzdělávání, současný systém vzdělávání porodních asistentek a adaptační proces při nástupu do klinické praxe. K vypracování průzkumné části bylo použito kvalitativní průzkumné šetření. V rámci průzkumného šetření byly provedeny polostrukturované rozhovory s vybranými participantkami zaměřené na jejich vlastní zkušenosti se vzděláváním a adaptačním procesem při nástupu do klinické praxe. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptační proces |
cze |
dc.subject |
klinická praxe |
cze |
dc.subject |
porodní asistentky |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
adaptation process |
eng |
dc.subject |
clinical practice |
eng |
dc.subject |
midwives |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Vzdělávání a adaptační proces porodních asistentek |
cze |
dc.title.alternative |
Education and adaptation process of midwives |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Michková, Adéla |
|
dc.date.accepted |
2023-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of education and the adaptation process of midwives. The work is divided into a theoretical and research part. The theoretical part focuses on who a midwife is. It also describes the history of education, the current education system for midwives and the adaptation process during entering into clinical practice. A qualitative exploratory survey was used as the key structure of the exploratory part. As part of the exploratory survey, semi-structured interviews were conducted with selected participants focused on their own experiences with education and the adaptation process during entering into clinical practice. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Specializace v porodní asistenci - Perioperační péče |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v porodní asistenci - Perioperační péče |
cze |
dc.description.defence |
Student/ka úspěšně obhájil/a diplomovou práci, odpověděl/a na doplňující otázky oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
46222 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |