Sociální služby a hodnocení kvality jejich poskytování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sobotka, Martin
dc.contributor.author Svatoňová, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:59:28Z
dc.date.available 2023-08-15T07:59:28Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81709
dc.description.abstract Cílem práce je charakterizovat oblast sociálních služeb, na zvoleném vzorku těchto služeb analyzovat oblast kvality při jejich poskytování a prostřednictvím komparace zhodnotit možné způsoby jejich poskytování s ohledem na ekonomické podmínky. cze
dc.format 77 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální služby cze
dc.subject kvalita cze
dc.subject domovy pro seniory cze
dc.subject social services eng
dc.subject quality eng
dc.subject home for the elderly eng
dc.title Sociální služby a hodnocení kvality jejich poskytování cze
dc.title.alternative Social services and evaluation of the quality of their provision eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mandys, Jan
dc.date.accepted 2023-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to characterize the area of social services, to analyze the area of quality on a selected sample of these services and to evaluate the possible ways of their provison with regard to economic conditions through comparasion. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a veřejná správa cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Sociální služby a hodnocení kvality jejich poskytování. Cílem práce je charakterizovat oblast sociálních služeb, na zvoleném vzorku těchto služeb analyzovat oblast kvality při jejich poskytování a prostřednictvím komparace zhodnotit možné způsoby jejich poskytování s ohledem na ekonomické podmínky. Otázky vedoucího: O1: Na kvalitu poskytovaných služeb mají zejména vliv vlastní pracovníci daných zařízení. V minulosti byly medializovány kauzy ohledně neprofesionálního přístupu těchto pracovníků. Toto chování se dotklo přímo klientů daných zařízení, nebo se minimálně odrazilo a odráží v atmosféře daného domova. Jak by bylo možné těmto situacím předcházet? Jaké nástroje by mohly být v tomto směru účinné? Otázky oponenta: O1: Jak by v reálu autorka prosadila jednotný dotazník, když v rámci standardů kvality je kladen důraz na individualitu a jedinečnost každé služby? O2: Proč autorka doporučuje využívat potenciál seniorů využívající domovy, když v reálu se tyto domovy stávají nemocnicemi a aktivní senior s přiměřeným zdravotním stavem v těchto zařízeních není? Doplňující otázky komise: O1: Jaký je rozdíl mezi plánem na zlepšení kvality a opatřením na zlepšení kvality? O2: Zlepší atmosféra v pracovním kolektivu kvalitu v domovech pro seniory? O3: Došla jste v práci k závěru, že v domovech pro seniory se zaměstnanci chovají nevhodně? O4: Inspirovala jste se při návrhu doporučení v soukromém subjektu? Studentka na otázky reagovala správně. cze
dc.identifier.stag 45025
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet