dc.contributor.advisor |
Sobotka, Martin |
|
dc.contributor.author |
Svatoňová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:59:28Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:59:28Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81709 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je charakterizovat oblast sociálních služeb, na zvoleném vzorku těchto služeb analyzovat oblast kvality při jejich poskytování a prostřednictvím komparace zhodnotit možné způsoby jejich poskytování s ohledem na ekonomické podmínky. |
cze |
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služby |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
domovy pro seniory |
cze |
dc.subject |
social services |
eng |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
home for the elderly |
eng |
dc.title |
Sociální služby a hodnocení kvality jejich poskytování |
cze |
dc.title.alternative |
Social services and evaluation of the quality of their provision |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mandys, Jan |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to characterize the area of social services, to analyze the area of quality on a selected sample of these services and to evaluate the possible ways of their provison with regard to economic conditions through comparasion. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a veřejná správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Sociální služby a hodnocení kvality jejich poskytování. Cílem práce je charakterizovat oblast sociálních služeb, na zvoleném vzorku těchto služeb analyzovat oblast kvality při jejich poskytování a prostřednictvím komparace zhodnotit možné způsoby jejich poskytování s ohledem na ekonomické podmínky.
Otázky vedoucího:
O1: Na kvalitu poskytovaných služeb mají zejména vliv vlastní pracovníci daných zařízení. V minulosti byly medializovány kauzy ohledně neprofesionálního přístupu těchto pracovníků. Toto chování se dotklo přímo klientů daných zařízení, nebo se minimálně odrazilo a odráží v atmosféře daného domova. Jak by bylo možné těmto situacím předcházet? Jaké nástroje by mohly být v tomto směru účinné?
Otázky oponenta:
O1: Jak by v reálu autorka prosadila jednotný dotazník, když v rámci standardů kvality je kladen důraz na individualitu a jedinečnost každé služby?
O2: Proč autorka doporučuje využívat potenciál seniorů využívající domovy, když v reálu se tyto domovy stávají nemocnicemi a aktivní senior s přiměřeným zdravotním stavem v těchto zařízeních není?
Doplňující otázky komise:
O1: Jaký je rozdíl mezi plánem na zlepšení kvality a opatřením na zlepšení kvality?
O2: Zlepší atmosféra v pracovním kolektivu kvalitu v domovech pro seniory?
O3: Došla jste v práci k závěru, že v domovech pro seniory se zaměstnanci chovají nevhodně?
O4: Inspirovala jste se při návrhu doporučení v soukromém subjektu?
Studentka na otázky reagovala správně. |
cze |
dc.identifier.stag |
45025 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |