Moderní formy marketingové online komunikace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Fojtová, Eliška
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:59:04Z
dc.date.available 2023-08-15T07:59:04Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-24
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81687
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject nástroje online marketingu cze
dc.subject marketing na sociálních sítích cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject online marketing tools eng
dc.subject social media marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.title Moderní formy marketingové online komunikace cze
dc.title.alternative Modern forms of online marketing communication eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis focuses on the analysis of Ryor's online marketing communication in terms of their website and social media. At the end, suggestions for improving the company's online marketing communication are compiled. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Moderní formy marketingové online komunikace, otázky vedoucí BP: 1. Pro analýzu stávající online marketingové komunikace vybraných společností jste využívala nástroj SimilarWeb. Můžete popsat jaké jsou jeho výhody a omezení použití? 2. Můžete detailněji popsat jakým způsobem funguje algoritmus sociálních sítí a jak ovlivňuje marketingovou komunikaci? Otázky a náměty z obhajoby: Jaký je důvod toho, že společnost má oddělený e-shop a webové stránky? Jaké jsou cílové segmenty značky? Nepovažujete soustředění se na TikTok i přes současné kauzy rizikové? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 45120
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet