dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Fojtová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:59:04Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:59:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81687 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
nástroje online marketingu |
cze |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
online marketing tools |
eng |
dc.subject |
social media marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.title |
Moderní formy marketingové online komunikace |
cze |
dc.title.alternative |
Modern forms of online marketing communication |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis focuses on the analysis of Ryor's online marketing communication in terms of their website and social media. At the end, suggestions for improving the company's online marketing communication are compiled. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Moderní formy marketingové online komunikace, otázky vedoucí BP:
1. Pro analýzu stávající online marketingové komunikace vybraných společností jste využívala nástroj SimilarWeb. Můžete popsat jaké jsou jeho výhody a omezení použití?
2. Můžete detailněji popsat jakým způsobem funguje algoritmus sociálních sítí a jak ovlivňuje marketingovou komunikaci?
Otázky a náměty z obhajoby:
Jaký je důvod toho, že společnost má oddělený e-shop a webové stránky?
Jaké jsou cílové segmenty značky?
Nepovažujete soustředění se na TikTok i přes současné kauzy rizikové?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
45120 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |