Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Sýkorová, Hana
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:59:01Z
dc.date.available 2023-08-15T07:59:01Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81673
dc.description.abstract Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik. cze
dc.format 61 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing na průmyslových trzích cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject B2B trh cze
dc.subject marketingové analýzy cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject marketing on industrial markets eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject B2B market eng
dc.subject marketing analysis eng
dc.title Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží cze
dc.title.alternative Marketing on the selected industrial goods market eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition of marketing, B2B market, marketing mix, market analysis. The practical part of the bachelor work introduces the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. and proposes a suitable marketing strategy for this business. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží Otázky vedoucího BP: 1. Autorka by k obhajobě měla připravit porovnání svých výstupů s analýzami a návrhem práce ŠUBRTOVÁ, Daniela. Návrh marketingové strategie produktu firmy Dvořák svahové sekačky s.r.o. Jihlava, 2013. Bakalářská práce. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Vedoucí práce Ing. Vladimír Křesťan. V čem se situace oproti roku 2013 změnila, v čem jsou její návrhy odlišné a proč? 2. Autorka může připravit rámcový harmonogram pro své návrhy a základní rozpočet. Studentka na otázky reagovala, práci velmi zdařile odprezentovala. Komise práci ocenila známkou B. cze
dc.identifier.stag 44815
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account