Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Sýkorová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:59:01Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81673 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing na průmyslových trzích |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
marketingové analýzy |
cze |
dc.subject |
marketingové nástroje |
cze |
dc.subject |
marketing on industrial markets |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing tools |
eng |
dc.subject |
B2B market |
eng |
dc.subject |
marketing analysis |
eng |
dc.title |
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing on the selected industrial goods market |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition of marketing, B2B market, marketing mix, market analysis. The practical part of the bachelor work introduces the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. and proposes a suitable marketing strategy for this business. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka by k obhajobě měla připravit porovnání svých výstupů s analýzami a návrhem práce ŠUBRTOVÁ, Daniela. Návrh marketingové strategie produktu firmy Dvořák svahové sekačky s.r.o. Jihlava, 2013. Bakalářská práce. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Vedoucí práce Ing. Vladimír Křesťan. V čem se situace oproti roku 2013 změnila, v čem jsou její návrhy odlišné a proč?
2. Autorka může připravit rámcový harmonogram pro své návrhy a základní rozpočet.
Studentka na otázky reagovala, práci velmi zdařile odprezentovala. Komise práci ocenila známkou B. |
cze |
dc.identifier.stag |
44815 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|