Publikace: Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vrtalová, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu firemní kultury na dosažení současné
strategie zvolené společnosti. V první části je teoreticky vymezena problematika firemní kultury, jednotlivých komponentů a možných typů firemních kultur a dále se týká definic v oblasti strategie. V druhé části byla aplikována metoda kvalitativního výzkumu, kde na základě několika řízených rozhovorů byl posouzen vliv firemní kultury na strategii. Dle výsledků výzkumného šetření bylo zjištěno, že ve vybrané společnosti existují komponenty, které podporují současnou strategii. Pro komponenty nepodporující strategii byla navržena opatření, která umožní větší prohloubení vztahu mezi firemní kulturou a strategií.
Popis
Klíčová slova
firemní kultura, komponenty firemní kultury, strategie, mise, vize, corporate culture, components of corporate culture, strategy, mission, vision