Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vrtalová, Monika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu firemní kultury na dosažení současné strategie zvolené společnosti. V první části je teoreticky vymezena problematika firemní kultury, jednotlivých komponentů a možných typů firemních kultur a dále se týká definic v oblasti strategie. V druhé části byla aplikována metoda kvalitativního výzkumu, kde na základě několika řízených rozhovorů byl posouzen vliv firemní kultury na strategii. Dle výsledků výzkumného šetření bylo zjištěno, že ve vybrané společnosti existují komponenty, které podporují současnou strategii. Pro komponenty nepodporující strategii byla navržena opatření, která umožní větší prohloubení vztahu mezi firemní kulturou a strategií.

Popis

Klíčová slova

firemní kultura, komponenty firemní kultury, strategie, mise, vize, corporate culture, components of corporate culture, strategy, mission, vision

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By