Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volejníková, Jolana |
|
dc.contributor.author |
Smith, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:46Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81638 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Firemní vzdělávání se v první části zaměřuje na vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů, vysvětluje jejich důvody, klady, ale i zápory. V rámci přístupů ke vzdělávání jsou představeny různé možnosti postojů společností k rozvoji svých zaměstnanců, jako je strategický přístup k firemnímu vzdělávání, kompetenční, systematický a učící se organizace. Následně je popsán cyklus vzdělávání zaměstnanců, který tvoří ve čtyřech bodech uzavřený kruh celého systému. V praktické části je analyzován aktuální stav firemního vzdělávání ve společnosti Motorpal, a.s. Podklady byly získány pomocí zkoumání interních dokumentů a formulářů vybraného podniku. Dále bylo u zaměstnanců provedeno dotazníkové šetření.
Cílem diplomové práce je: na základě provedené analýzy a využití dalších metod výzkumu, zhodnotit systém vzdělávání společnosti Motorpal, a.s. vzhledem k celkové strategii firmy, poukázat na případné nedostatky a navrhnout vhodná doporučení, která by vedla k jejich optimalizaci. |
cze |
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cyklus vzdělávání |
cze |
dc.subject |
firemní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
kariéra |
cze |
dc.subject |
lidské zdroje |
cze |
dc.subject |
přístupy ke vzdělávání |
cze |
dc.subject |
rozvoj zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
znalosti |
cze |
dc.subject |
education cycle |
eng |
dc.subject |
corporate education |
eng |
dc.subject |
career |
eng |
dc.subject |
human resources |
eng |
dc.subject |
approaches to education |
eng |
dc.subject |
employee development |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
knowledge |
eng |
dc.title |
Firemní vzdělávání |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Večeř, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis on the topic of Corporate education, focuses in the first part on the education and development of human resources while explaining its reasons, positives and negatives. As part of their approach to education companies have various attitudes, which allows for different paths towards the development of employees to be utilized, such as a strategic approach to corporate education, competence, systematic and learning organizations. Subsequently, the cycle of employee education is described, which in four points forms a closed circle of the entire system. In the practical part, the current state of corporate education at Motorpal, a.s. is analyzed. Data from the selected company was obtained by examining internal documents and forms. Furthermore, a questionnaire survey was conducted among the employees.
The aim of the diploma thesis is to evaluate the education system of Motorpal, a.s. with respect to the company´s overal strategy, based on the analysis performer and the use of other research methods, to highlight possible shortcomings and to propose appropriate recommendations that would lead to their optimization. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Firemní vzdělávání
Otázky vedoucího DP:
1. Jak se staví kompetentní pracovníci firmy k závěrům a doporučením vaší diplomové práce?
Otázky oponenta DP:
1. Proč byla zvolena BSC metoda a ne jiná?
2. Jaký byl poměr školení pro THP a Jednicové pracovníky?
3. Proběhla otevřena diskuse nad závěry diplomové práce s Personálním oddělením společnosti?
Otázky a připomínky komise:
1. Členění kapitol je nepřehledné, práce má několik formálních nedostatků. Jinak je obsahově velmi zdařilá.
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
43374 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|