Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Balánová, Nicole
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.available 2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81635
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím modelu Pay Per Click kampaní a jejich optimalizací dle marketingových nástrojů. Cílem je zlepšení hospodářských výsledků firmy na základě roční optimalizace PPC účtu v roce 2021 a porovnáním výsledků s předchozím rokem. Tedy zvýšit prodeje přes e-shop. Účelem je snížení podílů nákladů na obratu a zvýšení hodnoty konverzí, tak aby se investice, co nejvíce vyplatila. Teoretická část se v prvních kapitolách zabývá základními druhy reklam na internetu, metodou placení za ně a základními PPC pojmy. V dalších kapitolách popisuje výhody a nevýhody PPC inzerce, porovnává SEO a placenou reklamu, a také rozebírá strategie a nástroje pro optimalizaci. Praktická část popisuje případovou studii firmy a její předmět podnikání. Implementaci nástrojů pro Pay Per Click kampaně ke zlepšení výsledků. Dále je v práci popsána změna struktury jednotlivých kampaní a zda změna přinesla pozitivní či negativní výsledky. V závěru je vyhodnocené porovnání správy PPC inzerce předchozí agenturou a nynějším správce na základě získaných poznatků. Jedná se o celkové zhodnocení v reálných číslech. Nechybí ani doporučení pro správu kampaní a dalších online marketingových nástrojů do dalších let. cze
dc.format 100 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamy cze
dc.subject marketing cze
dc.subject placené inzerce cze
dc.subject google ads cze
dc.subject sklik cze
dc.subject ads eng
dc.subject marketing eng
dc.subject paid advertising eng
dc.subject google ads eng
dc.subject sklik eng
dc.title Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy cze
dc.title.alternative Using PPC advertising to improve business results eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Hrdličková, Aneta
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of Pay Per Click campaigns and their optimization according to marketing tools. The aim is to improve the company's economic results based on the annual PPC account optimization in 2021 and comparing the results with the previous year. Thus, to increase sales through the e-shop. The purpose is to reduce the cost to sales ratio and increase the value of conversions, so that the investment pays off as much as possible. The theoretical part deals mainly with the basic types of advertising on the Internet and the method of paying for them. And the context of advertising shifts to PPC advertising in their systems and ancillary tools to improve ads and outperform competitors. The practical part describes a case study of a company and its subject of business. Implementing tools for Pay Per Click campaigns to improve results. Furthermore, the paper describes the change in the structure of each campaign and whether the change produced positive or negative results. Finally, a comparison of PPC advertising management by the previous agency and the current manager is evaluated based on the findings. This is an overall evaluation in real numbers. There are also recommendations for campaign management and other online marketing tools for the years to come. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy Otázky vedoucího DP: 1. Jaký je váš osobní pohled na využití PPC reklamy jako nástroje pro zlepšení hospodářských výsledků a jaké vidíte příležitosti a výzvy pro tuto formu online reklamy v budoucnosti? Otázky oponenta DP: 1. Jaký formát videoreklamy a jaký typ strategie byste zvolila pro dosažení cíle zvýšení návštěvnosti a budování povědomí o značce? 2. Doporučila byste v remarketingové kampani použít publikum delší než 30 dní? Pokud ano, z jakého důvodu? Otázky a připomínky komise: 1. Jaké jste pro analýzu vybrala ukazatele výkonnosti? 2. Celkový hospodářský výsledek přes eshop jsou tržby za daný systém, náklady tedy nejsou ve VH zahrnuty. Komise hodnotí práci známkou C s ohledem na problematické využití výsledku hospodaření při analýze, viz připomínky. cze
dc.identifier.stag 42984
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet