dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Valášek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:31Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81626 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována podrobnému postupu při modelování objektů v trojrozměrném prostoru, jeho následnému texturování, připravení scény a vykreslení statického snímku za pomoci programu Autodesk 3DS Max. Zabývá se tak celým základním procesem v tvorbě 3D modelu. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D grafika |
cze |
dc.subject |
3D modelování |
cze |
dc.subject |
texturování |
cze |
dc.subject |
vykreslování |
cze |
dc.subject |
Autodesk 3DS Max |
cze |
dc.subject |
3D graphics |
eng |
dc.subject |
3D modeling |
eng |
dc.subject |
texturing |
eng |
dc.subject |
rendering |
eng |
dc.subject |
Autodesk 3DS Max |
eng |
dc.title |
Návrh 3D modelu objektu |
cze |
dc.title.alternative |
Modeling of 3D object |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is devoted to the detailed procedure of polygon modelling of objects in three-dimensional space, its subsequent texturing, scene preparation and rendering of a static image using Autodesk 3DS Max. It deals with the whole basic process in 3D creation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Návrh 3D modelu objektu. Vytvoření studijního materiálu k problematice tvorby pokročilejšího 3D modelu objektu.
Otázky dle posudku vedoucího práce:Kterou část procesu vytváření 3D objektu považujete za nejnáročnější a proč? Stručně porovnejte Autodesk 3DS Max a Maya z hlediska funkcionalit a vhodnosti pro základní výuku tvorby 3D objektů.
Otázky komise: Proč jste se rozhodl pro modelování panáčka?
Student na otázky odpověděl |
cze |
dc.identifier.stag |
45620 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |