Jednotný vizuální styl truhlářské firmy
Bakalářská práceDatum publikování
2023
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací vizuálního stylu truhlářské firmy. V první části probírá základní principy grafického designu. Dále vysvětluje, co obnáší image firmy a firemní identita a řeší problematiku obchodních dokumentů. Ve druhé části shrnuje proces navrhování vizuálního stylu. V neposlední řadě se věnuje návrhu a rozboru vytvořeného vizuálního stylu.
Rozsah stran
60 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Multimédia ve firemní praxi
Studijní program
Aplikovaná informatika
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vizuální identita, grafický design, principy designu, firemní dokumenty, značka, visual identity, graphic design, designs principees, corporate documents, brand