dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Calda, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:28Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:28Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81616 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové kampaně pro univerzitní hokejový tým Riders v prostředí sociálních sítí. V práci jsou popsány marketingové strategie a jejich využití. Následně popisuje marketingovou komunikaci v online prostředí, kde se zaměřuje především na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající komunikace klubu společně s analýzou konkurence. Dále popisuje proces grafické tvorby nového vizuálu příspěvků, které slouží jako podklad pro marketingovou kampaň a obsahový plán. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
design |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
design |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders |
cze |
dc.title.alternative |
The use of social networks in the marketing communication of the Riders hockey club |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing campaign for the Riders university hockey team in the social networking environment. The thesis describes the marketing strategies and their use. It then describes marketing communication in the online environment, focusing mainly on social networks. The practical part focuses on an analysis of the club's existing communications along with an analysis of the competition. It also describes the process of graphic design of new visual posts, which serve as a basis for the marketing campaign and content plan. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders. Cílem bakalářské práce je vytvoření online marketingové kampaně na sociálních sítích. Součástí práce je analýza stávající situace, stanovení základní marketingové komunikační strategie, výběr vhodných sociálních sítí a návrh obsahu.
Otázky dle posudku vedoucího práce:Grafické výstupy jsou velmi zdařilé. Můžete popsat postup zpracování vašich příspěvků ; univerzitní hokejový tým určitě musí nějakým způsobem vycházet z jednotného vizuálního stylu UPCE, tzn. byl jste ve své práci nějak tímto ovlivněn? Jak a s kým jste konzultoval své grafické návrhy.
Otázky komise: Byl nárůst uživatelů po zavedení nového vizuálu? Jaké byly spojené náklady s vámi navrhovanou marketingovou kampaní? Jak byste měřil efektivnost marketingové kampaně?
Student otázky zodpověděl |
cze |
dc.identifier.stag |
45119 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |