Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Calda, Josef
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:58:28Z
dc.date.available 2023-08-15T07:58:28Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81616
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové kampaně pro univerzitní hokejový tým Riders v prostředí sociálních sítí. V práci jsou popsány marketingové strategie a jejich využití. Následně popisuje marketingovou komunikaci v online prostředí, kde se zaměřuje především na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající komunikace klubu společně s analýzou konkurence. Dále popisuje proces grafické tvorby nového vizuálu příspěvků, které slouží jako podklad pro marketingovou kampaň a obsahový plán. cze
dc.format 64 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject strategie cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject design cze
dc.subject marketing eng
dc.subject strategy eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject social networks eng
dc.subject design eng
dc.title Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders cze
dc.title.alternative The use of social networks in the marketing communication of the Riders hockey club eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to create a marketing campaign for the Riders university hockey team in the social networking environment. The thesis describes the marketing strategies and their use. It then describes marketing communication in the online environment, focusing mainly on social networks. The practical part focuses on an analysis of the club's existing communications along with an analysis of the competition. It also describes the process of graphic design of new visual posts, which serve as a basis for the marketing campaign and content plan. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders. Cílem bakalářské práce je vytvoření online marketingové kampaně na sociálních sítích. Součástí práce je analýza stávající situace, stanovení základní marketingové komunikační strategie, výběr vhodných sociálních sítí a návrh obsahu. Otázky dle posudku vedoucího práce:Grafické výstupy jsou velmi zdařilé. Můžete popsat postup zpracování vašich příspěvků ; univerzitní hokejový tým určitě musí nějakým způsobem vycházet z jednotného vizuálního stylu UPCE, tzn. byl jste ve své práci nějak tímto ovlivněn? Jak a s kým jste konzultoval své grafické návrhy. Otázky komise: Byl nárůst uživatelů po zavedení nového vizuálu? Jaké byly spojené náklady s vámi navrhovanou marketingovou kampaní? Jak byste měřil efektivnost marketingové kampaně? Student otázky zodpověděl cze
dc.identifier.stag 45119
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet