dc.contributor.advisor |
Ševčík, Filip |
|
dc.contributor.author |
Siváček, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:10Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81593 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá variantním řešení rekonstrukce železniční stanice Broumov pro výhledové propojení trati do Polska. To předpokládá zvýšené požadavky na rychlost a četnost vlaků ve stanici. Úpravy kolejiště a nástupiště zajišťují bezpečné bezbariérové odbavení cestujících a zvýšení komfortu jízdy vlaků.
Byly navrženy čtyři varianty směrového uspořádání kolejí a nástupišť. Vybraná nejvhodnější varianta byla dále rozpracována detailněji.
K vybrané variantě byl vytvořen digitální informační model. |
cze |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rekonstrukce |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
směrové řešení |
cze |
dc.subject |
železniční spodek |
cze |
dc.subject |
nástupiště |
cze |
dc.subject |
digitální informační model |
cze |
dc.subject |
reconstruction |
eng |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
directional solution |
eng |
dc.subject |
railway substructure |
eng |
dc.subject |
platform |
eng |
dc.subject |
digital information model |
eng |
dc.title |
Rekonstrukce žst. Broumov |
cze |
dc.title.alternative |
Reconstruction of the railway station Broumov |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šobr, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with variant solutions of reconstruction railway station Broumov for the prospective conection railway to Poland. That assumes increased requirements for the speed and frequency of trains in station. Modifications of the track yard and platform ensure safe clearance of passengers without barier and increase the comfort of train travel.
Four variants of the directional arrangement of tracks and plastforms. The most situable variant was created in more detail.
For the selected variant was created a digital information model. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
41729 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |