Vývoj geolokační sběratelské mobilní hry
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2023
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci mobilní geolokační turistické
sběratelské hry, ve které hráč hledá jednotlivé známky v podobě QR kódů umístěných
v blízkosti turistických míst. Mobilní aplikace je vytvořena pro operační sytém Android.
Serverová část aplikace je navržena podle návrhového vzoru mikroslužeb. Server komunikuje
s mobilní aplikací pomocí REST API.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hry, Android, Kotlin, mikroslužby, Go, REST, API, Docker, PostgreSQL, games, Android, Kotlin, microservices, Go, REST, API, Docker, PostgreSQL