Využití kapacity dráhy na traťovém úseku Brno-Maloměřice – Tišnov před a po zavedení odklonových tras z I. tranzitního koridoru

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Zeman, Vladimír
dc.contributor.author Drdla, Pavel
dc.date.accessioned 2023-07-12T13:04:11Z
dc.date.available 2023-07-12T13:04:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1801-674X
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81077
dc.description.abstract Tento článek hodnotí využití kapacity dopravní infrastruktury na traťovém úseku Brno-Maloměřice –Tišnov svyužitím metodiky Správy železnic dle SM 124. Nejprve je prováděno zjišťování plánovanéhoa skutečného provozu zhlediska jeho intenzity a druhového složení vlaků před a po zavedení odklonových tras zI. tranzitního koridoru. Následně je vyhodnocena kapacita obou traťových kolejí vjednotlivých mezistanicích úsecích. Dále je diskutována otázka nedostatečného počtu nástupištních hran ve stanici Tišnov a představeno řešení dle autorůa dle plánovaného projektu rekonstrukce. Rovněž jsou prezentovány výsledky separátní simulace provozu na zhlaví vobvodu St. 3 stanice Brno-Maloměřice a na kuřimském zhlaví vTišnově. cze
dc.format p. 1-12 eng
dc.language.iso cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume 17, issue: 2 eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject kapacita dráhy cze
dc.subject železnice cze
dc.subject Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje cze
dc.subject řízení železničního provozu cze
dc.subject separátní simulace cze
dc.subject capacity of railway infrastructure eng
dc.subject railway eng
dc.subject IDS JMK (Integrated Transport System of South-Moravian Region) eng
dc.subject railway transport dispatching eng
dc.subject separate simulation eng
dc.title Využití kapacity dráhy na traťovém úseku Brno-Maloměřice – Tišnov před a po zavedení odklonových tras z I. tranzitního koridoru cze
dc.title.alternative The Use of the Transport Infrastructure Capacity on the Brno-Maloměřice –Tišnov Line Section before and after the Introduction of Diversion Routes from the Czech First Transit Corridor eng
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated This article evaluates the use of the transport infrastructure capacity on the Brno-Maloměřice –Tišnov line section using the methodology of Správa železnic (Czech railway infrastructure manager) according to SM 124. First, the planned and actual traffic is determined in terms of its intensity and the type ofcomposition of trains before and after the introduction of diversion routes from the Czechfirst transit corridor. Subsequently, the capacity of both tracks in all interstation sections is evaluated. Furthermore, the issue of the insufficient number of platforms in the station Tišnov is discussed and a solution according to the authorsand according to the planned reconstruction project is presented. There are also presented the results of a separate traffic simulation at the junctions in the St. 3 of the station Brno-Maloměřice and at the set of junctions in the station Tišnov from the side of the station Kuřim. eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng
dc.identifier.doi 10.46585/pc.2022.2.2380
dc.relation.publisherversion https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/issue/view/179
dc.rights.licence CC BY 4.0
dc.identifier.obd 39887831


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet