Výuka chemie ve spojených třídách na malé ZŠ v Kunvaldě, začínající učitel

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Kreisingerová, Michaela
dc.date.accessioned 2023-06-16T11:52:52Z
dc.date.available 2023-06-16T11:52:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80913
dc.description.abstract Závěrečná práce doplňujícího pedagogického studia je zaměřena na výuku chemie na druhém stupni základních škol pro začínající učitele. První část se věnuje základní vesnické škole v Kunvaldě, jejímu okolí a dále cílům kladeným v předmětu chemie z hlediska historie a současné době. Ve druhé části se práce zabývá výukou chemie v samostatných třídách, ale i ve spojených ročnících. Také se v práci řeší otázka motivace a inovace se samotnými žáky a různé inovativní metody výuky, překonání vlastních nejistot. cze
dc.format 48 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject výuka cze
dc.subject chemie cze
dc.subject základní škola cze
dc.subject metody cze
dc.subject žáci cze
dc.subject učitel cze
dc.subject teaching eng
dc.subject chemistry eng
dc.subject elementary school eng
dc.subject methods eng
dc.subject pupils eng
dc.subject teacher eng
dc.title Výuka chemie ve spojených třídách na malé ZŠ v Kunvaldě, začínající učitel cze
dc.title.alternative Teaching chemistry in combined grades at a small elementary school in Kunvald, beginning teacher eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2023
dc.description.abstract-translated The final thesis of the additional pedagogical study is focused on teaching chemistry at the second level of elementary schools for beginning teachers. The first part is devoted to the elementary village school in Kunvald, its surroundings, and the goals set in the subject of chemistry from the point of view of history and the present. In the second part, the work deals with teaching chemistry in separate classes, but also in combined grades. The thesis also deals with the issue of motivation and innovation with the pupils themselves and various innovative teaching methods, overcoming one's own insecurities. eng
dc.thesis.degree-discipline Doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet