Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Bernardová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-16T08:18:19Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T08:18:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80905 |
|
dc.description.abstract |
Práce je komentovaným překladem vybraných kapitol z knihy Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (autor Jim Scrivener) z angličtiny do českého jazyka. K překladu byly vybrány kapitoly, které autorka považuje za přínosné pro začínající učitele angličtiny na základní škole. Kapitoly se věnují vymezení pojmu učitele, zamyšlením nad rozdílem mezi učením se a vyučováním, dále strukturou vyučovací hodiny anglického jazyka. Praktickými příklady z praxe jsou doplněny kapitoly výuky slovní zásoby a komunikace. Autorka vymezuje rozdíly ve výuce angličtiny u žáků na 1. a 2. stupni základní školy. Vybrané kapitoly jsou doplněny komentářem autorky s ohledem na její praktické zkušenosti. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
učení |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
l.stupeň |
cze |
dc.subject |
2. stupeň |
cze |
dc.subject |
English |
eng |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
learning |
eng |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
lower primary |
eng |
dc.subject |
middle primary |
eng |
dc.subject |
higher primary |
eng |
dc.title |
Learning Teaching - metody výuky pro začínajícího učitele angličtiny na základní škole s důrazem na výuku slovní zásoby a komunikačních dovedností |
cze |
dc.title.alternative |
Learning Teaching - teaching methods for beginning English teachers with emphasis on vocabulary and communication skills |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2023 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is an annotated translation of selected chapters from the book Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (by Jim Scrivener) from English into Czech. The chapters were chosen for translation because the author considers them to be inspiring for beginning teachers of English in primary school. The chapters are devoted to defining the concept of a teacher, reflecting on the difference between learning and teaching, and the structure of the English language lesson. Chapters on teaching vocabulary and communication are supplemented with practical examples from practice. The author defines the differences in teaching English to pupils at lower, middle and higher primary. Selected chapters are supplemented by the author's commentary in the light of her practical experience. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|