Learning Teaching - metody výuky pro začínajícího učitele angličtiny na základní škole s důrazem na výuku slovní zásoby a komunikačních dovedností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Bernardová, Hana
dc.date.accessioned 2023-06-16T08:18:19Z
dc.date.available 2023-06-16T08:18:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80905
dc.description.abstract Práce je komentovaným překladem vybraných kapitol z knihy Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (autor Jim Scrivener) z angličtiny do českého jazyka. K překladu byly vybrány kapitoly, které autorka považuje za přínosné pro začínající učitele angličtiny na základní škole. Kapitoly se věnují vymezení pojmu učitele, zamyšlením nad rozdílem mezi učením se a vyučováním, dále strukturou vyučovací hodiny anglického jazyka. Praktickými příklady z praxe jsou doplněny kapitoly výuky slovní zásoby a komunikace. Autorka vymezuje rozdíly ve výuce angličtiny u žáků na 1. a 2. stupni základní školy. Vybrané kapitoly jsou doplněny komentářem autorky s ohledem na její praktické zkušenosti. cze
dc.format 64 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject angličtina cze
dc.subject výuka cze
dc.subject učení cze
dc.subject slovní zásoba cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject l.stupeň cze
dc.subject 2. stupeň cze
dc.subject English eng
dc.subject teaching eng
dc.subject learning eng
dc.subject vocabulary eng
dc.subject communication eng
dc.subject lower primary eng
dc.subject middle primary eng
dc.subject higher primary eng
dc.title Learning Teaching - metody výuky pro začínajícího učitele angličtiny na základní škole s důrazem na výuku slovní zásoby a komunikačních dovedností cze
dc.title.alternative Learning Teaching - teaching methods for beginning English teachers with emphasis on vocabulary and communication skills eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie
dc.date.accepted 2023
dc.description.abstract-translated This work is an annotated translation of selected chapters from the book Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (by Jim Scrivener) from English into Czech. The chapters were chosen for translation because the author considers them to be inspiring for beginning teachers of English in primary school. The chapters are devoted to defining the concept of a teacher, reflecting on the difference between learning and teaching, and the structure of the English language lesson. Chapters on teaching vocabulary and communication are supplemented with practical examples from practice. The author defines the differences in teaching English to pupils at lower, middle and higher primary. Selected chapters are supplemented by the author's commentary in the light of her practical experience. eng
dc.thesis.degree-discipline Doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account