Formování autority učitele na základní škole

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Hejhalová, Kamila
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:48:57Z
dc.date.available 2023-06-05T07:48:57Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80899
dc.description.abstract Práce se zabývá autoritou učitele na základní škole. Popisuje faktory, které autoritu učitele posilují nebo oslabují. Zabývá se dalšími hledisky, ze kterých je potřeba na autoritu učitele pohlížet, a na co dbát, aby autorita učitele ve škole fungovala. Práce se neorientuje pouze na formální autoritu učitele, ale poukazuje hlavně na formování respektu a vztahu mezi žákem a učitelem a formování autority neformální. Cílem práce je analyzovat dosavadní poznatky formování autority učitele a porovnat je s výsledky výzkumu případové studie na konkrétní základní škole v současnosti. cze
dc.format 67 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject autorita cze
dc.subject opora cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject žáci cze
dc.subject vztahy cze
dc.subject výchova cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject výuková komunikace cze
dc.subject důvěra cze
dc.subject authority eng
dc.subject support eng
dc.subject teachers eng
dc.subject students eng
dc.subject relationships eng
dc.subject upbringing eng
dc.subject education eng
dc.subject educational communication eng
dc.subject trust eng
dc.title Formování autority učitele na základní škole cze
dc.title.alternative The formation of teacher authority in primary school eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the authority of the teacher in primary school. It describes the factors that strengthen or weaken the teacher's authority. It discusses other perspectives from which teacher authority should be viewed and what to look for to make teacher authority work in schools. The thesis does not focus only on the formal authority of the teacher, but mainly points to the formation of respect and relationship between the student and the teacher and the formation of informal authority. The aim of the thesis is to analyse the existing knowledge of teacher authority formation and to compare it with the results of a case study research in a specific primary school in the present day. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. Zodpověděla dotazy položené jednotlivými členy komise a v posudcích. cze
dc.identifier.stag 45698
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet