dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Urbánková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:48:24Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-03-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80873 |
|
dc.description.abstract |
The bachelor thesis deals with cooperative learning and its use for the development of speaking during English classes. The work aims to investigate whether and how teachers use the principles of cooperative learning to develop speaking during English classes at a lower secondary school. First, communication competence and speaking as a language skill are introduced. Further, cooperative learning is discussed, emphasising cooperation between students, thereby creating the conditions for language learning. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part forms the basis for the research described in the practical part. |
eng |
dc.format |
44 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
mluvení |
cze |
dc.subject |
kooperativní učení |
cze |
dc.subject |
principy kooperativního učení |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
speaking |
eng |
dc.subject |
cooperative learning |
eng |
dc.subject |
principles of cooperative learning |
eng |
dc.subject |
cooperation |
eng |
dc.title |
Development of Speaking Skills through Cooperative Learning |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá kooperativním učením a jeho využitím pro rozvoj mluvení během hodin anglického jazyka. Cílem práce je zjistit, zda a jak učitelé využívají principy kooperativního učení k rozvoji mluvení během hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Nejprve je představena komunikační kompetence a řečová dovednost mluvení. Dále je rozebíráno kooperativní učení, které klade důraz na spolupráci mezi žáky, čímž vytváří podmínky, díky kterým dochází k osvojování si jazyka. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část tvoří základ, o který se opírá výzkum popsaný v praktické části. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro vzdělávání |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a reagovala na komentáře v posudcích. Vzhledem k výhradám uvedených v posudcích se komise přiklání k hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
45596 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |