Development of Speaking Skills through Cooperative Learning

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Urbánková, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:48:24Z
dc.date.available 2023-06-05T07:48:24Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-03-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80873
dc.description.abstract The bachelor thesis deals with cooperative learning and its use for the development of speaking during English classes. The work aims to investigate whether and how teachers use the principles of cooperative learning to develop speaking during English classes at a lower secondary school. First, communication competence and speaking as a language skill are introduced. Further, cooperative learning is discussed, emphasising cooperation between students, thereby creating the conditions for language learning. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part forms the basis for the research described in the practical part. eng
dc.format 44 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject mluvení cze
dc.subject kooperativní učení cze
dc.subject principy kooperativního učení cze
dc.subject spolupráce cze
dc.subject communicative competence eng
dc.subject speaking eng
dc.subject cooperative learning eng
dc.subject principles of cooperative learning eng
dc.subject cooperation eng
dc.title Development of Speaking Skills through Cooperative Learning eng
dc.title.alternative Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá kooperativním učením a jeho využitím pro rozvoj mluvení během hodin anglického jazyka. Cílem práce je zjistit, zda a jak učitelé využívají principy kooperativního učení k rozvoji mluvení během hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Nejprve je představena komunikační kompetence a řečová dovednost mluvení. Dále je rozebíráno kooperativní učení, které klade důraz na spolupráci mezi žáky, čímž vytváří podmínky, díky kterým dochází k osvojování si jazyka. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část tvoří základ, o který se opírá výzkum popsaný v praktické části. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a reagovala na komentáře v posudcích. Vzhledem k výhradám uvedených v posudcích se komise přiklání k hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 45596
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet