Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Nosková, Simona
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:30Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:30Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80778
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí pro marketingovou komunikaci společnosti. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingové komunikace, sociálních sítí, jejich uživatelů a způsobů, jak lze sociální sítě využít pro marketingovou komunikaci. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích konkrétní společnosti spolu s návrhy na zlepšení této komunikace. cze
dc.format 55 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject social networks eng
dc.subject communication mix eng
dc.title Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci cze
dc.title.alternative Social networks as a space for marketing communication eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of using social networks for the company's marketing communication. The first part of the thesis focuses on the definition of the basic concepts of marketing communication, social networks, their users and ways in which social networks can be used for marketing communication. The second part focuses on the analysis of marketing communication on the social networks of a specific company, along with suggestions for improving this communication. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci, otázky vedoucí BP: 1. V práci popisujete proces prodeje knih přes prodejní kanál společnosti. Máte zkušenost i jako prodávající? Pokud ano, jak jste byla s komunikací a přehledností stavu prodeje spokojená? 2. Vím, že vám společnost neposkytla data týkající se životního cyklu uživatelů na jejich soc. sítích. Dozvěděla jste se jestli to vůbec sledují a řeší? Otázky a náměty z obhajoby: V čem spočívá výhoda Vámi popisovaných obchodních kanálů oproti klasickému prodeji? Jakým přesně způsobem jste strukturovala svou BP? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44946
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet