dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Nosková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:30Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80778 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí pro marketingovou komunikaci společnosti. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingové komunikace, sociálních sítí, jejich uživatelů a způsobů, jak lze sociální sítě využít pro marketingovou komunikaci. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích konkrétní společnosti spolu s návrhy na zlepšení této komunikace. |
cze |
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.title |
Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci |
cze |
dc.title.alternative |
Social networks as a space for marketing communication |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of using social networks for the company's marketing communication. The first part of the thesis focuses on the definition of the basic concepts
of marketing communication, social networks, their users and ways in which social networks can be used for marketing communication. The second part focuses on the analysis of marketing communication on the social networks of a specific company, along with suggestions for improving this communication. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci, otázky vedoucí BP:
1. V práci popisujete proces prodeje knih přes prodejní kanál společnosti. Máte zkušenost i jako prodávající? Pokud ano, jak jste byla s komunikací a přehledností stavu prodeje spokojená?
2. Vím, že vám společnost neposkytla data týkající se životního cyklu uživatelů na jejich soc. sítích. Dozvěděla jste se jestli to vůbec sledují a řeší?
Otázky a náměty z obhajoby:
V čem spočívá výhoda Vámi popisovaných obchodních kanálů oproti klasickému prodeji?
Jakým přesně způsobem jste strukturovala svou BP?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44946 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |