dc.contributor.advisor |
Myslivcová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Odstrčilová, Natalia
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:29Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80776 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu v hotelu Elegance. První část bakalářské práce se zabývá vymezením základních teoretických pojmů. Druhá část se věnuje popisu a analýze marketingového mixu hotelu Elegance, situační analýze prostředí a návrhům a doporučením pro hotel. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
PEST analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
PEST analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingový mix vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix of selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis strives for clarification of analysis of marketing mix in hotel Elegance. First part of bachelor's thesis aims at explanation of basic theoretical concepts. Second part pursues an explanation and analysis of marketing mix in hotel Elegance, situational analysis of environment and recommendations for hotel. Conclusion of thesis summarizes what is the goal and how was this goal fulfilled. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Marketingový mix vybraného podniku, otázky vedoucí BP:
1. Jak byste zvýšila získání zpětné vazby hodnocení od zákazníků (kap. 5.2)? Jak by s takovou zpětnou vazbou měl hotel pracovat?
2. Jak byste z marketingového pohledu zjistila, jestli je o Vámi navrhovaný pobytový balíček pro zákazníky důchodového věku zájem?
Otázky a náměty z obhajoby: Jaký význam má umístění hotelu?
Jak politická situace ovlivňuje cenu?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44906 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |