Marketingový mix vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Myslivcová, Kateřina
dc.contributor.author Odstrčilová, Natalia
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:29Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:29Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-17
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80776
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu v hotelu Elegance. První část bakalářské práce se zabývá vymezením základních teoretických pojmů. Druhá část se věnuje popisu a analýze marketingového mixu hotelu Elegance, situační analýze prostředí a návrhům a doporučením pro hotel. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject produkty cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject services eng
dc.subject products eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingový mix vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing mix of selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis strives for clarification of analysis of marketing mix in hotel Elegance. First part of bachelor's thesis aims at explanation of basic theoretical concepts. Second part pursues an explanation and analysis of marketing mix in hotel Elegance, situational analysis of environment and recommendations for hotel. Conclusion of thesis summarizes what is the goal and how was this goal fulfilled. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Marketingový mix vybraného podniku, otázky vedoucí BP: 1. Jak byste zvýšila získání zpětné vazby hodnocení od zákazníků (kap. 5.2)? Jak by s takovou zpětnou vazbou měl hotel pracovat? 2. Jak byste z marketingového pohledu zjistila, jestli je o Vámi navrhovaný pobytový balíček pro zákazníky důchodového věku zájem? Otázky a náměty z obhajoby: Jaký význam má umístění hotelu? Jak politická situace ovlivňuje cenu? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44906
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account