Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Nosek, František
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:26Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:26Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80767
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích. Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické části cze
dc.format 92 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální média cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject finanční služby cze
dc.subject online komunikace cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject social media eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject financial services eng
dc.subject online communication eng
dc.subject marketing mix eng
dc.title Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb cze
dc.title.alternative Social Media as a Marketing Tool in the Financial Services Industry eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization of the company and the description of each communication on social media. The most important findings and recommendations are summarized at the end of the practical part. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management finančních institucí cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb. Cílem práce bylo zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Ve svých doporučeních týkajících se komunikace na sociálních sítích se věnujete zejména zákaznickému segmentu ve věku 18-30 let, jak byste cílil na zákaznické segmenty ve středním až starším věku? Otázka 2.: Ve své práci jste zjistil, že Partners plánují vstoupit i na bankovní trh ; jaké jsou obecně rozdíly v marketingové komunikaci bankovních a nebankovních (poradenských) institucí? Student na otázky reagoval. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Jaká zásadní doporučení pro instituce z oblasti finančních služeb plynou z Vaší práce? Otázka 4.: Jaký je přínos Vaší bakalářské práce pro praxi? Otázka 5.: Jak nahlížíte na využívání platformy TikTok a kyberbezpečnost? Otázka 6.: Jaká byla struktura respondentů a počet respondentů dotazníku? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 44843
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet