dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Nosek, František
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:26Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:26Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80767 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve
finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu
a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá
charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích.
Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické části |
cze |
dc.format |
92 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
finanční služby |
cze |
dc.subject |
online komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
financial services |
eng |
dc.subject |
online communication |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.title |
Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb |
cze |
dc.title.alternative |
Social Media as a Marketing Tool in the Financial Services Industry |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in
financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and
the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization
of the company and the description of each communication on social media. The most important
findings and recommendations are summarized at the end of the practical part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management finančních institucí |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb.
Cílem práce bylo zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Ve svých doporučeních týkajících se komunikace na sociálních sítích se věnujete zejména zákaznickému segmentu ve věku 18-30 let, jak byste cílil na zákaznické segmenty ve středním až starším věku?
Otázka 2.: Ve své práci jste zjistil, že Partners plánují vstoupit i na bankovní trh ; jaké jsou obecně rozdíly v marketingové komunikaci bankovních a nebankovních (poradenských) institucí?
Student na otázky reagoval.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 3.: Jaká zásadní doporučení pro instituce z oblasti finančních služeb plynou z Vaší práce?
Otázka 4.: Jaký je přínos Vaší bakalářské práce pro praxi?
Otázka 5.: Jak nahlížíte na využívání platformy TikTok a kyberbezpečnost?
Otázka 6.: Jaká byla struktura respondentů a počet respondentů dotazníku?
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
44843 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |