Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Slavíčková, Jana
dc.contributor.author Sedláková, Pavla
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:25Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:25Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-21
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80763
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivací firem ke společenské odpovědnému chování a jich sebe reprezentací navenek. Jejím hlavním cílem bylo vysvětlit koncept společenské odpovědnosti a dále, na základně analýzy, zjisti motiv firem přispívat vybrané neziskové organizaci a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cze
dc.subject CSR cze
dc.subject motivace cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject Corporate Social Responsibility eng
dc.subject CSR eng
dc.subject motivation eng
dc.subject communication eng
dc.title Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování cze
dc.title.alternative Motivation of selected companies for socially responsible behavior eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the motivation of companies to socially responsible behavior. The main goal was to explain the concept of social responsibility and, on the basis of the analysis, to find out the motives of companies for socially responsible behavior and their ability to self-present in the area of social responsibility. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování Otázky vedoucího BP: 1. Seznámila jste podniky s Vašimi výstupy, případně s jakým výsledkem? 2. Jaké jsou Vaše závěry ohledně komunikace CSR aktivit vůči zaměstnancům a ostatním stakeholders? Otázky komise: 1. Kolik ty jednotlivé aktivity CSR stojí? 2. Jak konkrétně vybrané firmy budují image pomocí CSR aktivit? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 44820
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet