dc.contributor.advisor |
Slavíčková, Jana |
|
dc.contributor.author |
Sedláková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:25Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80763 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivací firem ke společenské odpovědnému chování a jich sebe reprezentací navenek. Jejím hlavním cílem bylo vysvětlit koncept společenské odpovědnosti a dále, na základně analýzy, zjisti motiv firem přispívat vybrané neziskové organizaci a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.title |
Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování |
cze |
dc.title.alternative |
Motivation of selected companies for socially responsible behavior |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the motivation of companies to socially responsible behavior. The main goal was to explain the concept of social responsibility and, on the basis of the analysis, to find out the motives of companies for socially responsible behavior and their ability to self-present in the area of social responsibility. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování
Otázky vedoucího BP:
1. Seznámila jste podniky s Vašimi výstupy, případně s jakým výsledkem?
2. Jaké jsou Vaše závěry ohledně komunikace CSR aktivit vůči zaměstnancům a ostatním stakeholders?
Otázky komise:
1. Kolik ty jednotlivé aktivity CSR stojí?
2. Jak konkrétně vybrané firmy budují image pomocí CSR aktivit?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
44820 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |