dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Ročárková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:25Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80761 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
komunikační strategie |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
zákaznické chování |
cze |
dc.subject |
tepelná čerpadla |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
communication strategy |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
customer behavior |
eng |
dc.subject |
heating pumps |
eng |
dc.title |
Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal for a communication strategy of the chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the marketing communication strategy of Energotherm Praha s.r.o. The aim is to design a communication strategy based on the company's existing communication strategy, competitor's communication strategy, and customer behavior of the target segment on the market. The first part defines professional terms, the second describes the current communication strategy, customer behavior, and competition. In the end, there are recommendations for creating a new communication strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka práce může uvést, jak na její návrhy reagovala zkoumaná společnost.
2. Může také uvést jaké další analýzy by bylo možné využít při zkoumání podnikatelského prostředí.
Bez dalších otázek komise, studentka podala vyčerpávající informace. |
cze |
dc.identifier.stag |
44816 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |