Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Ročárková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:25Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:25Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-24
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80761
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject komunikační strategie cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject zákaznické chování cze
dc.subject tepelná čerpadla cze
dc.subject marketing eng
dc.subject communication strategy eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject customer behavior eng
dc.subject heating pumps eng
dc.title Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik cze
dc.title.alternative Proposal for a communication strategy of the chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the marketing communication strategy of Energotherm Praha s.r.o. The aim is to design a communication strategy based on the company's existing communication strategy, competitor's communication strategy, and customer behavior of the target segment on the market. The first part defines professional terms, the second describes the current communication strategy, customer behavior, and competition. In the end, there are recommendations for creating a new communication strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik Otázky vedoucího BP: 1. Autorka práce může uvést, jak na její návrhy reagovala zkoumaná společnost. 2. Může také uvést jaké další analýzy by bylo možné využít při zkoumání podnikatelského prostředí. Bez dalších otázek komise, studentka podala vyčerpávající informace. cze
dc.identifier.stag 44816
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet