dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Jechová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:24Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80759 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového portfolia vybrané společnosti. Na základě zjištění z marketingového výzkumu je definována modifikace současné strategie podniku v oblasti produktových obalů. |
cze |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obaly |
cze |
dc.subject |
design |
cze |
dc.subject |
balení |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
značka |
cze |
dc.subject |
trendy v oblasti obalů |
cze |
dc.subject |
deskové hry |
cze |
dc.subject |
product cover |
eng |
dc.subject |
design |
eng |
dc.subject |
packaging |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
packaging trends |
eng |
dc.subject |
board games |
eng |
dc.title |
Budování značky s využitím obalu |
cze |
dc.title.alternative |
Brand building with the usage of packaging |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the issue of product packaging as a means of promotion. Primarily it is devoted to the aesthetic function of packaging. It focuses on the creation of ideal packaging, current trends in design and ecological production. The theoretical part of the thesis describes the importance of packaging as a means of influencing consumer purchasing behaviour. The practical part focuses on the packaging of representatives of the product portfolio of the selected company. Based on the findings of the marketing research, a modification of the current strategy of the company in the field of product packaging is defined. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Budování značky s využitím obalu
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka může detailněji rozvést, jak doporučuje testovat nově navržené obaly.
2. Může také uvést, jak by postupovala při vytváření rozpočtu svých návrhů.
Otázky komise:
1. Jsou zmíněné rozpočty součástí Vaší práce?
Studentka na otázky reagovala, hodnocení komise souhlasí s návrhem vedoucí práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
44803 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |