Marketingový mix vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Trundová, Jana
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:23Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:23Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80756
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v podniku Montáže Brož s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s marketingem a popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného podniku a analýzu jednotlivých složek dosavadního marketingového mixu podniku. Na základě provedené analýzy je vypracováno zhodnocení a jsou doporučeny návrhy na zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku. cze
dc.format 84 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject podniky cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject services eng
dc.subject company eng
dc.subject situation analysis eng
dc.title Marketingový mix vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing mix of the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company Montáž Brož s.r.o. The theoretical part defines basic terms related to marketing and describes individual elements of the marketing mix. The practical part focuses on introducing the selected company and analyzing the individual components of its current marketing mix. Based on the analysis, an evaluation is formulated and recommendations for improving the current marketing mix of the company are suggested. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Marketingový mix vybraného podniku Otázky vedoucího BP: 1. Ve své práci konstatujete, že slabým místem marketingového mixu je v dané firmě komunikační mix. Jaká doporučení ke zlepšení této situace byste navrhovala? 2. Dokázala byste odhadnout, jaké finanční výdaje by to pro firmu představovalo? Otázky komise: 1. Na základě čeho (jakých konkrétních informací) jste dospěla k Vašim doporučením? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 44796
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet