dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Trundová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:23Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80756 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v podniku Montáže Brož s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s marketingem a popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného podniku a analýzu jednotlivých složek dosavadního marketingového mixu podniku. Na základě provedené analýzy je vypracováno zhodnocení a jsou doporučeny návrhy na zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku. |
cze |
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
company |
eng |
dc.subject |
situation analysis |
eng |
dc.title |
Marketingový mix vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix of the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company Montáž Brož s.r.o. The theoretical part defines basic terms related to marketing and describes individual elements of the marketing mix. The practical part focuses on introducing the selected company and analyzing the individual components of its current marketing mix. Based on the analysis, an evaluation is formulated and recommendations for improving the current marketing mix of the company are suggested. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Marketingový mix vybraného podniku
Otázky vedoucího BP:
1. Ve své práci konstatujete, že slabým místem marketingového mixu je v dané firmě komunikační mix.
Jaká doporučení ke zlepšení této situace byste navrhovala?
2. Dokázala byste odhadnout, jaké finanční výdaje by to pro firmu představovalo?
Otázky komise:
1. Na základě čeho (jakých konkrétních informací) jste dospěla k Vašim doporučením?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
44796 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |