dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Klementová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:22Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80753 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku, se zjistí, jaká je na trhu konkurence, jaké jsou příležitosti a hrozby a jak nejlépe uvést novinku na trhu. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
marketingové analýzy |
cze |
dc.subject |
makroprostředí |
cze |
dc.subject |
mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
B2B market |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
marketing analysis |
eng |
dc.subject |
macro environment |
eng |
dc.subject |
micro environment |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.title |
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek |
cze |
dc.title.alternative |
Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment and the macro-environment of the company, we will find out what the competition is like on the market, what the opportunities and threats are and how best to introduce a nwe product on the market. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek, otázky vedoucího BP:
1. Jaké jsou podle Vás největší bariéry vstupu na trh s chytrými brýlemi pro společnost Deep Vision?
2. Ve své práci zdůvodňujete neuvedení přesné prodejní ceny chytrých brýlí, přesto mohla byste alespoň odhadnout prodejní cenu (např. na základě konkurenčního stanovení ceny obdobných produktů)?
Otázky a náměty z obhajoby:
Provedla jste analýzu potřeb a zájmu o chytré brýle pro rozpoznávání RZ ze strany zákazníků?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44785 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |