Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Žežulková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:21Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80751 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá různými změnami především v chování zákazníka v důsledku změn cen nakupovaných produktů. Na základě statistických údajů a dotazníku jsou v textu uvedeny různé reakce na tyto změny. Úvodní části se kromě základních definic klíčových pojmů zabývají různými možnostmi, důvody a důsledky změn chování a především změn cen. Dále jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního marketingového prostředí včetně finanční analýzy. V závěru práce jsou uvedeny možnosti vedoucí ke zlepšení situace v podniku a návrhy, jak dosáhnout slibných výsledků i v budoucnu. |
cze |
dc.format |
101 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
chování |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
COVID-19 |
cze |
dc.subject |
preis |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
behaviour |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
COVID-19 |
eng |
dc.title |
Chování zákazníka v době krize COVID-19 |
cze |
dc.title.alternative |
Customer Behaviour During the COVID-19 Crisis |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with various changes mainly in customer behavior due to changes in the prices of purchased products. Based on statistical data and questionnaires, various responses to these changes are presented in the text. In addition to the basic definitions of key terms, the introductory parts deal with various possibilities, reasons and consequences of changes in behavior and, above all, changes in prices. Analysis of the external and internal marketing environment, including financial analysis, are also used. At the end of the work, options are given for improving the situation in the company, as well as suggestions for achieving promising results in the future. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Chování zákazníka v době krize COVID-19, otázky vedoucího BP:
1. Vaše poslední doporučení se týká tvorby balíčků (bundling) , můžete uvést konkrétnější příklad takového balíčku a k němu cílový segment zákazníků?
2. Z Vašich závěrů vyplývá, že majitel využije jedno z Vašich doporučení týkající se sociálních sítí ; jak se staví k Vašim dalším návrhům?
Otázky a náměty z obhajoby:
Jaký byl důvod snížení ukazatelů aktivity v podniku?
Jak jste došla k přirážkám u přeprodávaného zboží a produktů vlastní výroby?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44780 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|