Chování zákazníka v době krize COVID-19

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Žežulková, Kristýna
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:21Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:21Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80751
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá různými změnami především v chování zákazníka v důsledku změn cen nakupovaných produktů. Na základě statistických údajů a dotazníku jsou v textu uvedeny různé reakce na tyto změny. Úvodní části se kromě základních definic klíčových pojmů zabývají různými možnostmi, důvody a důsledky změn chování a především změn cen. Dále jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního marketingového prostředí včetně finanční analýzy. V závěru práce jsou uvedeny možnosti vedoucí ke zlepšení situace v podniku a návrhy, jak dosáhnout slibných výsledků i v budoucnu. cze
dc.format 101 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cena cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject chování cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject COVID-19 cze
dc.subject preis eng
dc.subject customers eng
dc.subject behaviour eng
dc.subject competition eng
dc.subject COVID-19 eng
dc.title Chování zákazníka v době krize COVID-19 cze
dc.title.alternative Customer Behaviour During the COVID-19 Crisis eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with various changes mainly in customer behavior due to changes in the prices of purchased products. Based on statistical data and questionnaires, various responses to these changes are presented in the text. In addition to the basic definitions of key terms, the introductory parts deal with various possibilities, reasons and consequences of changes in behavior and, above all, changes in prices. Analysis of the external and internal marketing environment, including financial analysis, are also used. At the end of the work, options are given for improving the situation in the company, as well as suggestions for achieving promising results in the future. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Chování zákazníka v době krize COVID-19, otázky vedoucího BP: 1. Vaše poslední doporučení se týká tvorby balíčků (bundling) , můžete uvést konkrétnější příklad takového balíčku a k němu cílový segment zákazníků? 2. Z Vašich závěrů vyplývá, že majitel využije jedno z Vašich doporučení týkající se sociálních sítí ; jak se staví k Vašim dalším návrhům? Otázky a náměty z obhajoby: Jaký byl důvod snížení ukazatelů aktivity v podniku? Jak jste došla k přirážkám u přeprodávaného zboží a produktů vlastní výroby? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44780
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account