Komunikace se sponzory ve sportu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Pospíšil, Michal
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-08-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80739
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace ve sportovních klubech a spolupráce se sponzory. První část se věnuje pojetím sponzoringu ve sportu, důležitost se klade především na popis vztahů se sponzory, které pomáhají vytvořit pozitivní atmosféru. Sponzoringu pomáhají také marketingové aktivity. Druhá část je zaměřena na identifikaci partnerů HC Dynamo Pardubice a průběh vyjednávání smluv. Výběrem optimální strategie SWOT analýzy se zjistí, v jakých činnostech klub vyniká a kde naopak ztrácí. cze
dc.format 54 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cze
dc.subject sportovní klub cze
dc.subject spolupráce cze
dc.subject marketingové aktivity cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject sponsorship eng
dc.subject sports club eng
dc.subject cooperation eng
dc.subject marketing activities eng
dc.subject communication eng
dc.title Komunikace se sponzory ve sportu cze
dc.title.alternative Communication with sponsors in sport eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the issue of communication in sports clubs and cooperation with sponsors. The first part introduces the concept of sponsorship in sports, importance is laid primarily on the description of relationships with sponsors that help to create a positive atmosphere. Marketing activities also help with sponsorship. The second part is focused on the identification of HC Dynamo Pardubice partners and the process of negotiating contracts. After choosing the optimal SWOT Analysis strategy, it will be determined in which activities the club stands out at and where, on the contrary, the club loses. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP Komunikace se sponzory ve sportu Otázky vedoucího BP: 1. Jaká doporučení pro komunikaci sportovních klubů autor vnímá jako nejzásadnější? 2. Autor dále může uvést, z jakých podkladů čerpal informace pro SWOT analýzu. Otázky komise: 1. Navrhujete jednotný vzhled dresů ; myslíte si, že sponzoři budou souhlasit? Pro koho by to mělo přínos? Máte nějakou inspiraci u úspěšných klubů, kde to takto funguje? Student na otázky reagoval, hodnocení komise souhlasí s návrhem vedoucí práce. cze
dc.identifier.stag 42667
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet