dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Pospíšil, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:17Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-08-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80739 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace ve sportovních klubech a spolupráce
se sponzory. První část se věnuje pojetím sponzoringu ve sportu, důležitost se klade především na popis vztahů se sponzory, které pomáhají vytvořit pozitivní atmosféru. Sponzoringu pomáhají také marketingové aktivity. Druhá část je zaměřena na identifikaci partnerů HC Dynamo Pardubice a průběh vyjednávání smluv. Výběrem optimální strategie SWOT analýzy se zjistí, v jakých činnostech klub vyniká a kde naopak ztrácí. |
cze |
dc.format |
54 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring |
cze |
dc.subject |
sportovní klub |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
marketingové aktivity |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
sponsorship |
eng |
dc.subject |
sports club |
eng |
dc.subject |
cooperation |
eng |
dc.subject |
marketing activities |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.title |
Komunikace se sponzory ve sportu |
cze |
dc.title.alternative |
Communication with sponsors in sport |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of communication in sports clubs and cooperation with sponsors. The first part introduces the concept of sponsorship in sports, importance is laid primarily on the description of relationships with sponsors that help to create a positive atmosphere. Marketing activities also help with sponsorship. The second part is focused on the identification of HC Dynamo Pardubice partners and the process of negotiating contracts. After choosing the optimal SWOT Analysis strategy, it will be determined in which activities the club stands out at and where, on the contrary, the club loses. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl téma své BP Komunikace se sponzory ve sportu
Otázky vedoucího BP:
1. Jaká doporučení pro komunikaci sportovních klubů autor vnímá jako nejzásadnější?
2. Autor dále může uvést, z jakých podkladů čerpal informace pro SWOT analýzu.
Otázky komise:
1. Navrhujete jednotný vzhled dresů ; myslíte si, že sponzoři budou souhlasit? Pro koho by to mělo přínos? Máte nějakou inspiraci u úspěšných klubů, kde to takto funguje?
Student na otázky reagoval, hodnocení komise souhlasí s návrhem vedoucí práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
42667 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |